המלחמה בטכנולוגיה: כך העתיקו בישיבה את המכשיר הכשר

מיוחד: בישיבת 'פינקל' ברמות ביקשו מישיבת מיר אפשרות העתקת שימוש במכשירי הסלולר המיוחדים והכשרים של 'משמרת למשמרתי' | כל הפרטים והבקשה שאושרה לישיבה לאחר שכל בני הישיבה להתחזק

משה ויסברג | חרדים 16.5.2022 | 14:10

צוות משמרת למשמרתי בבדיקת הפלאפונים | צילום: באדיבות המצלם

המלחמה בפגעי הטכנולוגיה בעולם הישיבות: השבוע פנה הגאון רבי שמואל פינקל ראש ישיבת 'בית מדרש גבוה' - פינקל לבן דודו הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל ראש ישיבת 'מיר' בירושלים לקבל את אישורו להעתקת המכשיר המיוחד של "משמרת למשמרתי" ע"י צוות הטכנאים של ישיבת 'מיר' לישיבתו בשכונת רמות בירושלים.

בעקבות הקשר החם והמשפחתי הקיים בין הישיבות נאות הגאון ר' לייר יהודה פינקל לבקשת בן דודו הגר"ש פינקל.

ישיבת 'פינקל' הינה הישיבה היחידה שקיבלה אישור לשימוש במכשיר שנקנה בדמים מרובים. במכתב שפורסם השבוע לבני הישיבה הודיעה ההנהלה כי "לאור ההיענות הגדולה של בני הישיבה הק' לזעקת מורינו ראש הישיבה בדבר פגעי הטכנולוגיה, באנו בזאת לחזק את בדקי הבית, ולגדור פרצות בגדרי הקדושה, במכשירים אשר חדשים מקרוב באו.

המכתב שנתלה בישיבה

במכתבם הוסיפו: "החלטנו להמציא עבור בני הישיבה את המכשיר המיוחד של ישיבת 'מיר' שחוקק על הפלאפונים הכשרים חותם 'משמרת למשמרתי'".

כל בני ואברכי הישיבה ללא יוצא מן הכלל הצטרפו לקריאתו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון קאהן לחיזוק גדרי הקדושה בפרצת הפלאפונים בעולם הישיבות והכוללים, ולהחזיק ברשותם אך ורק פלאפונים שאושרו לשימוש ע"י "משמרת למשמרתי".

המכשירים הכשרים בתכלית ההידור 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום