גפני הטיח בבנט: אין לך סיעתא דשמיא, אתה לא מצליח בכלום

בדיון ארבעים החתימות במליאת הכנסת תקף ח"כ גפני את ראש הממשלה בנט שנכח בדיון. "אתה לא שואל את עצמך למה אין לך סיעתא דשמיא בכלום?"

ארי קלמן | פוליטי 16.5.2022 | 18:36

נפתלי בנט//משה גפני | צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

במסגרת דיון 40 החתימות שנערך היום (שני) במליאה עלה חבר הכנסת משה גפני לנאום בדוכן ותקף את ראש הממשלה בנט שנכח בדיון. גפני הטיח בבנט על חילול השבת לפני כחודשיים בפסגה המדינית עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

 

"אתה כל הזמן גוזר גזירות נגד הציבור החרדי, לערבים מעבירים מיליארדים ולחרדים כלום, מה הציבור הזה עשה לך? כל הזמן בוועדת הכספים אתם מביאים דברים נגדנו", פתח גפני במתקפה, ושאל את ראש הממשלה בנט, "אתה לא שואל את עצמך למה אין לך סיעתא דשמיא בכלום?"

גפני הוסיף והטיח בבנט על הנסיעה המדינית לרוסיה בשבת" "למה החלטת לחלל שבת כשנסעת לאוקראינה? לתומי חשבתי אולי יש משהו שאנחנו לא יודעים, היום אנחנו יודעים שלא היה כלום, לא יכולת לעשות לפני או אחרי שבת? למה חיללתם שבת?"

"כל מה שאתה נוגע בו - אתה נכשל", הוסיף גפני, שתקף אותו על התנהלות כלפי חברי סיעתו "הדחת את ח"כ שיקלי שהיה קרוב אליך, היום בישיבת הסיעה זרקת את חברת הכנסת עידית סילמן שעבדה פה והייתה מסורה אליך יותר מכולם, כל המלבין פני חברו ברבים אין לו חלק לעולם הבא!".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום