הבוגרות מעידות: "הסמינר הזה מקנה כל מה שבחורה חרדית זקוקה לו"

הכירו את סמינר 'תכלית' במסגרתו תרכשי מקצוע יוקרתי בעל אופק כלכלי מכובד בתחומי הנדסת תוכנה והנדסת תעשיה וניהול - בשיתוף מכללת עזריאלי • זאת לצד הקניית ערכים רוחניים שיבטיחו לכן את המסלול המושלם לבניית קן משפחתי תורני

כלכלי | תוכן שיווקי 17.5.2022 | 10:08

לימודים | צילום: unsplash

אנו נמצאים בעידן של שינוי: עליית המחירים לצרכן, בפרט בתחום הדיור, מייצרת אתגרים לא פשוטים עבור הזוג החרדי הממוצע, במיוחד עבור אברכים יראי שמים שכל חפצם הוא להסתופף באוהלה של תורה.

עם משכנתא כבדה והוצאות משפחתיות בלתי צפויות, אי אפשר באמת לשקוע בסוגיה בלי להיות טרוד מהעול הכלכלי שמכה בכולנו.


הפתרון המוכר שצובר תאוצה בקרב בנות המעוניינות להבטיח הכנסה ראויה, לצד החזקת בית תורני עם בעל המתמיד בלימוד התורה, הוא לימוד תואר למקצוע יוקרתי המייצר מעין ביטוח לכלכלה העתידית של המשפחה.

אולם כאן מגיע הפרדוקס הגדול: לצד הבטחת השקט בגזרה הפיננסית, קיימים לא מעט קשיים רוחניים בהם נתקלות הבנות, שכן לימודי תואר לא פעם דורשים מעבר למסגרת חדשה שלא תמיד תואמת את צרכיה של בוגרת בית יעקב שהתחנכה על ערכי היהדות וההלכה.

בסמינר 'תכלית' חתרו למציאת פתרון הולם עבור בוגרות בית יעקב ועל פי ההיענות הגדולה ניתן לומר כי ברוך ה' הם מצאו את הדרך את הנכונה והמדויקת לכך.

סמינר תכלית שואף להעניק לכל בת, מכל מקום, את ההזדמנות הגדולה לרכוש תואר מבוקש ויוקרתי תוך שמירה על העקרונות והערכים באמצעות מעטפת תורנית וחברתית ומתן סיוע הוליסטי לאורך תקופת הלימודים. כל זאת לצד פעילות השמה להשתלבות בתעסוקה מכובדת ומתגמלת.

אם לשפוט לאור ניסיון של למעלה מעשור, הרי שהסמינר בהחלט עומד במטרה אשר הציב לעצמו וניתן להכתיר את המשימה כהצלחה גדולה.

לימודי התארים בסמינר 'תכלית' הם בשיתוף 'עזריאלי' המכללה האקדמית להנדסה, בתחומי הנדסת תוכנה והנדסת תעשיה וניהול עם התמחות במערכות מידע.

תחומי הידע הללו מכשירים את הבוגרות להתפרנס ממקצועות רווחים בתחומי עולם ההייטק בתפקידי פיתוח וניתוח מערכות מורכבות בענפים מגוונים.

לצד כל זאת מקפידים בסמינר על השתתפות התלמידות בשיעורי השקפה, הלכה ויהדות , כישורי חיים, מודעות ועוד. השיעורים וההרצאות מועברים על ידי מיטב הרבנים המרצים והמרצות העוסקים בסוגיות אקטואליות ובדגש על שמירת הזהות התורנית, בעולם העבודה. כמו כן מתקיימים ימי עיון, מסיבות, סדנאות וסמינרים, המייצרים הווי חברתי עם אירועים מעשירים סביב לוח השנה.

בסמינר קיימת מדיניות "דלת פתוחה", הכוללת קשר ישיר עם המרצות, כיתות לימוד קטנות יחסית ומענה אישי לפניות הסטודנטיות.

אז אם גם את נמצאת בפני צומת דרכים ורוצה לקבל את ההחלטה הטובה עבורך ועבור המשפחה שאת עומדת להקים בעז"ה, מקומך איתנו.

ליצירת קשר ומידע נוסף אודות היום הפתוח השאירו פרטים>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום