הגר"ש גלאי בחשיפה אודות אסון מירון: "אחד מהרבנים קם מהמיטה והגיע לפגישה"

אסון מירון גדע באחת את שגרת יומם של עשרות משפחות שאיבדו את היקר להן מכל • מצבם העגום הגיע לשולחנם של גדולי ישראל אשר שלחו את ראשי "קופת העיר" לגייס בעבורם סכומים חסרי תקדים • כעת, שנה אחרי האסון חושף עמוד התפילה מרן הגה"צ רבי שמעון גלאי כיצד הם ערכו את חלוקת הכספים

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 18.5.2022 | 10:50

הגר"ש גלאי | צילום: מתוך הסרטון

ממש בימים אלה יוצאים ב"קופת העיר" בקמפיין חובק עולם למענם ולרווחתם של ארבעים וחמישה משפחות הקדושים שהסתלקו לשמי מעלה באסון הנורא שהתרחש לפני כשנה בדיוק בליל ל"ג בעומר תשפ"א במעלה הר מירון, סמוך ונראה לציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א.

לחצו כאן ותנו כתף למשפחות שנמצאות עדיין במצוקה כלכלית>>>

 

מאותו הרגע של האסון ובשליחותו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זצוקללה"ה יצאו ראשי "קופת העיר" במבצע התרמה בכדי לחזק את המשפחות השכולות, להחיותם ולחזקם. במסגרת איסוף הכספים הם הגיעו לסכום חסר תקדים של שישה עשר מיליון שקלים אשר הועברו בפיקוח צמוד של גדולי הדור לאלמנות, ליתומים ולמשפחות השכולות.

כעת חושף עמוד התפילה מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי את מאחורי הקלעים של החלוקה הגדולה אשר הצילה את עשרות המשפחות מקריסה אל תהום היגון. בסרטון מיוחד חושף הצדיק מבני ברק כי הם ישבו במשך שעות עם מספר רבנים וראשי "קופת העיר" בכדי לשוחח עם האלמנות, להבין את מצבם הכספי, ולהעניק להם את הכספים כפי מה שהוחלט בישיבות שנערכו עם הרבנים וגדולי התורה.

בדבריו אמר עמוד התפילה מרן הגר"ש גלאי, "כולם יודעים שהיה כאן אסון מירון, זה זעזע כל יהודי באשר הוא. אני מוכרח לציין, יחד עם הרבנים האחרים, שישבנו יחד עם הוועד של "קופת העיר" במסירות נפש עצומה שאין לתאר ואין לשער, ויחד עם הרבנים האחרים שמענו את כל האלמנות ואת האלה שעוזרים לאלמנות, וישבנו על זה שעות על גבי שעות".

עוד חושף עמוד התפילה מרן הגאון רבי שמעון גלאי, כי: "אחד הרבנים הגיע מהמיטה לפגישה הזו העיקר שלא יהיה עינוי הדין לאלמנות, והחלוקה נעשתה בישרות הכי גדולה שיכולה להיות, אחרי בירורים ומחשבה עמוקה, מה שחלקו זה על פי דעת תורה וסיעתא דשמיא אחרי ששמענו את כל הפרטים. הקב"ה יעזור כל האלמנות והיתומים ישלח להם ישועה ובסיעתא דשמיא יוכלו לגדל את הילדים עם כוחות חדשים ורעננים ורוב נחת".

דבריו של עמוד התפילה מגיעים ברקע הבקשה של ראשי "קופת העיר" להושיט כעת יד למענם של המשפחות רגע לפני יום היארצייט הראשון. מבדיקה שערכו בקרב משפחות האסון עולה תמונה מטרידה בהם המשפחות טרם הגיעו אל המנוחה ואל הנחלה, כעת זהו הרגע שלנו להושיט להם יד ולהבטיח להם שלעולם לא נשכח אותם, שלעולם לא נשאיר אותם לבד.

תנסו שנייה לעצום את העיניים ולחשוב איזה צער יש למשפחות האלה שנאלצות להיאבק על מצבם הכלכלי תוך כדי שהם מרגישים יסורי נפש שעה שעה, דקה דקה לאורך כל ימות השנה. בדיוק לזה אנו מחוייבים לעשות סוף, בדיוק בכדי שהם לא ימשיכו לסבול אנו חייבים להושיט להם יד. עשו זאת כעת ותזכו להציל את המשפחות שאיבדו את היקר להם בסמוך לציון הרשב"י. הקליקו כאן ועכשיו ותעשו נחת רוב לקדושים ולרבי שמעון בר יוחאי.

לחצו כאן ותנו כתף למשפחות שנמצאות עדיין במצוקה כלכלית>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום