'מרצ' נגד בר לב: "טעות מסוכנת ומדאיגה"

בתגובה להחלטת השר לביטחון פנים לאשר כמו בכל שנה את צעדת הדגלים, במפלגת מרצ תוקפים אותו. השר פריג' מודיע: "בכוונתי לפעול לשינוי ההחלטה כדי למנוע את ההשלכות המסוכנות"

מאיר שלם | פוליטי 18.5.2022 | 18:37

השר עמר בר לב | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מפלגת 'מרצ' תוקפת את השר לביטחון פנים, עמר בר לב, על החלטתו לאשר כמו בכל שנה את צעדת הדגלים המסורתית ביום ירושלים. אחד השרים אף מודיע כי ינסה לשנות את ההחלטה.

חברי המפלגה תוקפים היום (רביעי) את השר עמר בר לב, שלא חשוד בימניות יתר, על כך שהוא מאפשר למצעד הדגלים להתקיים. השר לשיתוף פעולה אזורי עיסוואי פריג' צייץ: "ההחלטה לאשר את מעבר צעדת הפרובוקציה ברובע המוסלמי ובשער שכם, היא טעות מסוכנת ומדאיגה".

הוא טוען, "מטרת הצעדה בלב מזרח ירושלים, איננה טובת ירושלים, אלא הרצון להבעירה. לכן בכוונתי לפעול לשינוי ההחלטה, כדי למנוע את השלכותיה המסוכנות". חבר הכנסת רז הוסיף: "‏לא ירושלים ולא הדגל מעניינים את הצועדים בצעדת שנאה ברובע כבוש המאוכלס בנתינים חסרי זכויות".

"גם אני מוכן לצעוד עם דגל ישראל בירושלים ואעשה זאת בשמחה אם הצעדה תצעד רק בירושלים המערבית". חברת הכנסת גבי לסקי צייצה גם היא, "ההחלטה של משטרת ירושלים והשר לביטחון פנים לאפשר למצעד הדגלים לעבור בשער שכם משולה להענקת בנזין ודלק לחבורה של פירומנים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום