"שרלטן ומניפולטור עלוב": עימות סוער באולפן סביב תיקי נתניהו

במהלך סיכום השבוע הפוליטי ברדיו 103FM דנו בהתפתחויות במשפט נתניהו, עימות סוער פרץ בין יהודה שלזינגר והמגיש גיא פלג | שלזינגר העריך: "הממשלה תחזיק מעמד גם במושב החורף"

חזקי ניימן | תקשורת 26.5.2022 | 19:06

גיא פלג | צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

עימות סוער ברדיו 103FM בין המגיש גיא פלג, לעיתונאי ישראל היום יהודה שלזינגר, סביב הביקורת של התקשורת על האופוזיציה במקום להתעסק בפעילות הקואליציה ובחוסר יכולתה להעביר חוקים ציוניים ומשפט נתניהו. 

לקראת סוף הראיון ציטט ניסים משעל את השופט לשעבר משה גלעד שאמר שתיק 4000 הוא תיק בעייתי, שההתפתחות האחרונה הופכת את התיק למאוד בעייתית. שלזינגר הפנה מיד שאלה למגיש, "נו, מה אומר על זה גיא פלג?", פלג: "לא יודע, אם יצא לך לפתוח את מהדורת החדשות הנצפית בישראל אז היית רואה שאני אמרתי, אמרתי שעכשיו אנחנו מחכים להחלטת השופטים האם להיענות לבקשת הפרקליטות לתקן את כתב האישום". משעל: "וכנראה שהתשובה תהיה לא", גיא: "ואז נדע אם המכנה לתיק 4000 היא מכה קלה או מכה או אנושה".

שלזינגר התקומם נגד דברי פלג ושאל באופן רטורי: "זה מה שאמרת עכשיו, גיא פלג? אתה, שלשונו מכה בכולם, לא אמרת מילה על כישלון של 25 מטובי הפרקליטות?". פלג אמר שאכן זה נאמר במהדורת חדשות 12 והוסיף בכעס: "אל תעשה עליי את המניפולציה השרלטנית שלך, העלובה שלך, אמרתי במהדורה כמה וכמה פעמים שהפרקליטות התרשלה התרשלות משמעותית, אז אל תעשה עליי את הסיבוב העלוב שלך".

שלזינגר המופתע אמר שפלג נשמע לו לחוץ וזה לא אופייני לו ופלג חזר על דבריו וביקש לסיים את האייטם לאלתר: "לא אתן לך להסית נגדי" והוסיף: "מאה פעם אמרנו במהדורה ומותר לי לומר שזה שרלטני". שלזינגר אמר שמעולם "לא שמעתי את גיא פלג נלחץ ככה, לנשום עמוק ולהירגע. גיא, הכול בסדר, תמשיך לעשות עבודתך נאמנה בתיק הכי חשוב פה, ולדעתי (הסיקור) לא הוגן. תנשום עמוק ותירגע".

בהמשך, העלה שלזינגר ציוץ בו כתב על האירוע, עזבו את "עלובה" "שרלטנית" "מסריח" ושאר המילים הרדודות. הדבר הכי בעייתי שעל רבע ביקורת מדביקים 'הסתה'. ובכן ברייקינג ניוז: מותר לבקר עיתונאים ולא, זה לא נחשב הסתה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום