בניגוד למגמת ההתייקרות: ספרי הקודש במחירים מוזלים

בניגוד לכל התחזיות, חודש הספר הגדול 'מאלף ועד תיו' של ספרי אור החיים מחזיר את תשפ"ב לאחור, אל המחירים הטובים של תשפ"א, עם אלפי מבצעים, מאות רבי מכר, עשרות הוצאות והמחירים שהתגעגעתם אליהם • ר' יעקב ביבלה, מבעלי רשת ספרי אור החיים ופרויקטור חודש הספר, מתיישב לשיחה צפופה על הא'-ב' של עולם הספרים • ששששש"ין, התחלנו

כל רגע בשיתוף אור החיים | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 12.6.2022 | 10:14

אור החיים | צילום: יח"צ

אוהבי ספר, זה שוב קורה: חודש הספר הגדול 'מתיו ועד אלף' של ספרי אור החיים יצא לדרך בכל סניפי הרשת, כשהוא מטלטל את ענף הספרים ומגדיר מחדש את מחירי כרכי היסוד של הארון היהודי, את התעריף של רבי המכר המבוקשים ואת סל הכותרים החם של ההוצאות הגדולות.

לחצו כאן למעבר ליריד הספרים הענק>>>

כמו בכל שנה, בספרי אור החיים - המלך הבלתי מעורער של חודש הספר החרדי - מכריזים על חודש עמוס במבצעים והטבות ומגישים הנחות חסרות תקדים שמעניקות לכם הזדמנות למלא שקיות ומדפים, להשלים סטים, להתעדכן בכל מה שחדש ולרענן את אוצר הספרים הישיבתי, מדפי הספרים בבית המדרש או את הספרייה הפרטית שלכם.

המחירים כבר עושים היסטוריה, וכשברשת ספרי אור החיים אומרים 'היסטוריה' - הם מתכוונים לזה מילולית: חודש הספר הגדול של שנת תשפ"ב חוזר לשנת תשפ"א - אל המחירים האטרקטיביים שלפני עליות המחירים הגדולות, אל המבצעים המשתלמים שהיו כאן לפני שהשוק החל לטפס ולא עצר ואל ההנחות שפעם יכולתם להרשות לעצמכם בלי להתנצל.

במהלך שובר שוק כינסה רשת ספרי אור החיים את הוצאות הספרים המובחרות שעומדות מאחורי ארון הספרים היהודי, וקבעה מחירי סף לכניסה לפעילות הרחבה ביותר שחווה התחום. הפרמטר הקריטי דרש לחתוך דרמטית במחירים, ולאפשר ללקוחות ליהנות מהיצע זמין ולא נגמר של ספרים ולהמשיך לחייך גם בשלב הקופה. הפקטור הקשיח סינן את המועמדים, והשאיר בפנים רק את מי שבא באמת לקראת הלקוח ולהציג נבחרת ספרים בעלות מינימום.

התוצאה מובילה לנתונים שלא ייאמנו: 50 הוצאות ספרים מובילות! 25,000 מבצעים מהדהדים! עשרות סופרים איכותיים! כל רבי המכר הגדולים! - במחירים הטובים של תשפ"א.

ר' יעקב ביבלה, מבעלי רשת ספרי אור החיים, רגע אחרי שהמהלך הגדול של השנה יצא לדרך הגיע הרגע לתת את האות...

"קודם כל ו'. וואו וואו וואו. אני רואה את הרכבת יוצאת לדרך בכל הכוח, גוררת אחריה קרונות רבים כל כך, מפתיעים כל כך, כשהיא משמחת אנשים כה רבים, ומודה לבורא עולם על הסייעתא דשמיא שזכינו לה. לא מובן מאליו לצאת בהבטחות גדולות בשנה כזאת, שנה של עליות מחירים בכל הגזרות ובכל המדדים".

כרשת שמצעידה קדימה את ענף הספרים בחדשנות אנשים היו סקפטיים ביכולת שלו לצאת באמירה דרמטית גם הפעם. "באו ואמרו לי: יעקב, עם כל הכבוד, הפעם זה גדול אפילו עליך, אתה תיאלץ לצמצם את מתכונת חודש הספר מול כוחות השוק העוצמתיים, מול הקרטל שגורם למחירים לגבוה בקצב אקספוננציאלי. ואני, אתם מכירים אותי - רואה אתגר, ומתמלא באדרנלין. אין מצב כזה שלא אצליח להביא את הכי טוב ללקוחות רשת ספרי אור החיים, אלה שספרים מרגשים אותם ודפים ממלאים את החלומות שלהם.

"הצבתי לעצמי יעד: חודש הספר הולך להיות עצום אפילו עוד יותר, כי אף אחד לא יעצור לי את השמחה שהוא יוצר בכל כך הרבה בתים. והנה אנחנו כאן, עם חגיגת חודש הספר הגדול ב-23 סניפים במקביל, פורסת אלפי מבצעים - כן, אלפי מבצעים - בכל תחום ובכל ז'אנר אפשרי, מסתכלת למחירים בעיניים ויכולה להם בגדול.

"ברמת השטח, ואפשר לראות את זה כמובן בא לידי ביטוי בשם שהענקנו השנה לחודש הספר, החזרנו את הגלגל לאחור והחלטנו - מה שהיה טוב לתשפ"א, מצוין גם לתשפ"ב. בחודש הספר של השנה הקודמת חתכנו את המחירים חזק והצגנו שיירה בלתי נגמרת של מבצעים והטבות, וזה הולך לקרות גם השנה, לא משנה מה נצטרך לעבור בדרך. ורבותי, איך אומרים? עשינו את הבלתי ייאמן. נכנסנו במחירים בכל הכוח, והם, מה לעשות, נאלצו לסגת לאחור - ובמלחמה הזאת יש רק מנצח אחד. במקרה הזה, אתם ואתם".

אז מה, פשוט אומרים לא בא' רבתי לעליות המחירים? לא יומרני מדי?

"לא יומרני, אלמנטרי. עבורי להעניק לכל משפחה להתמלא במיטב הספרים ולהכניס הביתה את כל מה שהיא זקוקה ומבקשת, בשביל ההורים, בשביל הילדים, בשביל המתנות לשמחות הבאות, זה דרך חיים וחזון שאני משתדל לממש כל יום. בחודש הספר היא עמוקה יותר, פורצת יותר, בסדר גודל של היסטוריה שנכתבת ממש עכשיו בספרים.

"זה הזמן להזכיר את השותפים הנהדרים שלנו, גדולי הסופרים והוצאות הספרים המובילות, שרואים במהלך הזדמנות חסרת תקדים ומשלבים איתנו ידיים בצורה הדוקה ונפלאה במטרה להוציא לפועל את כל הדרישות מרחיקות הלכת שלי... אז כן, הרשה לי להיות יומרני בשבילך ובשבילו ובשביל כולם. אני מסמן יעדים רחוקים כדי שאוכל להנגיש קרוב את כל מה שטוב בענף, ויש כל כך הרבה טוב ברוך ה'".

מה הולך לה-מ"ם במיוחד את הלקוחות?

"500 ההגרלות היומיות, ללא ספק. אתם מוזמנים לבוא אל הסניפים ולהיות שותפים מלאים, כי בהחלט חייבים לראות את זה בעיניים. אנחנו מדברים על ח-מ-ש מ-א-ו-ת זוכים בכל רחבי הארץ בהגרלות מדהימות. איך זה קורה? בכל יום מימי חודש הספר הגדול, בשש בערב, ב-23 סניפי רשת ספרי אור החיים, נערכות 23 הגרלות במקביל בין הרוכשים במאה שקלים ויותר ממבצעי חודש הספר. תיבת ההגרלות ממתינה בחנויות ללקוחות חודש הספר, ובסיום כל קנייה הם מוזמנים לשלשל את החשבונית פנימה, לקוות לטוב ולעקוב אחר הפרסומים היומיים המעדכנים בשמות אלה שעלו בגורל וחוזרים הביתה עם ספרים שווים במתנה. מה זה אם לא מהמם?".

בוא תפתח את הד' למבצע שאישית אתה גאה בו.

"אוקיי, אוקיי. בפרוס שנת תשפ"ב העלינו לבמת הספרות החרדית את דור הסופרות החדש שהביא קול מקורי לענף והצליח להכות גלים. למהלך קדמה עבודת לקטורה אחראית שאיתרה את ההבטחות הבאות מתוך אלפי כותרים וספרים בהתהוות, סיננה אינספור מועמדים וסימנה שם אחר שם. כך שלפנו בפינצטה חמישה שמות שהנחנו עליהם את האצבע, והצבנו אותם גבוה.

"סוף הסיפור יושב אצלכם בבית על המדף. הספרים של סופרות הדור החדש הביאו עניין גדול בשדה הספרות וקיבלו את ברכתם של אחיותיהן הוותיקות, ולחלקן יש כבר ספרי המשך. בתגובה, החלטנו לתת הזדמנות נוספת לציבור להצטייד בספרים שעשו דיבור בווליום כה חזק ולרכוש אתם במחיר מוזל מאוד.

"זה היה הרגע ש'מבצע ח"י' נולד: קונים במהלך חודש הספר במאה שקלים ומקבלים את הספרים הנחשקים של דור הסופרות החדש - 'זירת הקולוסיאום' של נחמה שרים, 'פרנצ'ס בסמטה' של בשי דירנפלד, 'אם תשכחי את עצמך' של אורית חזן, 'בעין הפרבולה' של טובה לוריא, 'להי נאאר 1' של אביגיל גדולד - ב-18 שקלים בלבד. זה בהחלט מבצע שאני גאה בו, אח בכור לאלפי מבצעים מעולים".

איך אני שם ע' על כולם?

"קטלוג חודש הספר הוא חלון ראווה נהדר לפעילות הרחבה. אתם אוספים אותו מתיבת הדואר, או מקבלים אותו בסניף שליד הבית, יושבים בנחת על הספה, בזמן שמתאים לכם, מדפדפים בעמודים הצבעוניים, מסמנים בעיגול את מה שצד לכם את העין ומה שמעורר בכם עניין, מרשים לעצמכם עוד ועוד כי הכול כל כך מוזל ומשתלם, ובאים לחנות מוכנים.

"בקטלוג ריכזנו את כל הספרים המשתתפים במבצעים בהוצאת ספרי אור החיים, את כל הוצאות הספרים המובילות השותפות שלנו לדרך הארוכה, את כל רבי המכר שהסעירו ומסעירים המוני קוראים, ובעלעול קדימה אתם מגלים את כל המחירים שהלכו אחורה".

אני מניח שזה הזמן למחוא כ'?

"הו, זה לא. מחיאות הכפיים מגיעות לאוהבי הספר של הציבור החרדי, שמוכיחים שהמילה הכתובה כאן בשביל להישאר, רלוונטית מתמיד, תופסת נפח משמעותי מהחיים של כולנו. אני כאן בשביל לשרת אותם ככל יכולתי, לזהות את הצרכים שלהם ולמצוא פתרונות שיעניקו להם את היכולת להעשיר את מדפי הספרים בכל מה שחדש.

"רשת ספרי אור החיים מוכיחה פעם אחר פעם שהיא כאן על מנת להמשיך להוביל את שוק הספרים עבור הציבור החרדי, לשבור שיאי חדשנות ולהצליח להשיג בשבילכם את המחירים הטובים ביותר. כשכל המשק מציג זינוק חד במחירים, חודש הספר הגדול מציב את חנויות רשת ספרי אור החיים על המסלול הנגדי, עם תגי מחיר שמנוגדים להיגיון הכלכלי ועם מבצעים שמביטים על טורי המספרים הגואים ויורדים לשטח למרות הכול.

"במהלך החודש הקרוב נשכפל את הפלא יוצא הדופן הזה יום אחר יום, סניף אחר סניף, מבצע אחר מבצע, בשבילכם, אוהבי הספר הוותיקים והחדשים, האנשים שריח ספר חודש מהדפוס מרחיב להם את הלב, שמראה של כריכה בוהקת מעלה חיוך על הפנים שלהם. מגיע לכם הכול, מתיו ועד אלף".

לחצו כאן למעבר ליריד הספרים הענק>>>

חודש הספר הגדול מ'תיו ועד אלף' - כל הספרים במחירי תשפ"א - כעת בכל סניפי רשת ספרי אור החיים ובאתר הבית.

כל כך הרבה אותיות. למי נותנים דגש?

המבצעים הגדולים של חודש הספר הגדול

לנוחותכם, סקירה קצרה לרשימת מבצעים ארוכה:

* ש"ס 'עוז והדר', 44 חוברות בפורמט כיס ובמארז מפואר, ב-299 ש"ח בלבד (במקום 589 ש"ח)!

* 13 כרכי 'ילקוט מעם לועז' על התורה במהדורה חדשה ומנוקדת - רק ב-555 ש"ח בלבד (במקום 753 ש"ח)!

* משניות מסדרת 'אבוקה' ב-39 ש"ח בלבד + שובר מתנה לרכישת הכרכים הבאים ב-15 ש"ח בלבד!

* מגוון תפילות ותחינות על מגנטים מהודרים מעור איכותי - 1+2 חינם!

* מיזם 'עושים סוף למחירים' שלא עוצר, וממשיך לשתף פעולה עם 28 גדולי הסופרים שמגישים 28 ספרי איכות ב-28 ש"ח בלבד!

* רבי המכר של מיה קינן - 1+1 חינם!

* 13 סיפורי 'גולד' ב-78 ש"ח!

* 'היומן של דבי', הסדרה החדשה של מנוחה בקרמן - 1+1 חינם!

* סדרת המתח 'התרסקות' - 5 כרכים ב-120 ש"ח בלבד!

* כל ספרי 'חבורת תרי"ג' - ספר שני חינם!

* 4 ספרונים לאה פריד ושרה קיסנר + דיסקים ב-100 ש"ח בלבד!

* 3 מלהיטי הילדים של טובי ברון ב-100 ש"ח בלבד!

* סדרת 'מדרשי הנ"ך' בעריכת האמן הרב יעקב הופקוביץ ב-18 ש"ח בלבד!

* 30 ספרי קומיקס איכותיים ב-30% הנחה!

לחצו כאן למעבר ליריד הספרים הענק>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום