בבית החולים בצרפת: נפטר האברך שעבר 4 השתלות כבד

הלך לעולמו האברך החשוב הרב ישי שמואל קלי בן ה-40 זאת לאחר יסורים קשים ומרים • בפטירתו הוא הותיר אחריו שורה של יתומים המבכים מרה את הסתלקותו ואת רעייתו האלמנה שתחי' שנותרה לבדה ללא משען ומשענת

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 19.6.2022 | 13:17

הרב ישי שמואל קלי | צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: ביום חמישי האחרון הסתלק לבית עולמו האברך החשוב הרב ישי שמואל קלי ז"ל זאת לאחר שנים רבות של יסורים קשים ומרים והוא רק בשנת הארבעים לחייו. המנוח למד והתחנך בישיבת "מאורות התורה" בטלז סטון שם הוא דבק ברבותיו ראשי הישיבה אשר חיבבו והעריצו אותו עד למאוד.

לחצו כאן וסייעו למשפחה השבורה>>>

בהיותו בחור צעיר הוא חלה בצהבת קשה, דבר שגרם לקריסת מערכת הכבד בגופו. בשל מצבו הרפואי הוא הוטס לצרפת שם לאחר שנה וחצי של אשפוז ממושך הוא עבר השתלת כבד. במהלך התקופה הזו הוא עבר אף קרע בעורק אך בחסדי שמים הוא ניצל בניסי ניסים.

לאחר תקופה הוא זכה להקים את ביתו על אדני התורה והיראה. יחד עם רעייתו הוא זכה לחבוק בן בכור אך כשילד היה בן שנה חלה המנוח שוב במערכת הכבד. הוא עבר השתלת כבד נוספת שהוכתרה בהצלחה. במשך שנה שלמה הוא אושפז לעיתים תכופות בבית החוחים "הדסה" כאשר כל העת הוא מחזק את סובביו באמונה ובביטחון בבורא כל העולמים.

לפני כחודש וחצי, הוא עבר השתלת כבד נוספת בצרפת כאשר למרות יסוריו הקשים הוא קבע את חוק לימודיו בישיבה המקומית של הרב כץ כאשר בחורי הישיבה היו נהנים לשוחח עמו בלימוד ובפלפול ההלכה. אמו שתחי' הגיע במיוחד כדי לשהות לידו ולחזקו בתקופה הקשה והמורכבת.

לפני קצת למעלה משבוע הוא היה צריך לעבור שוב השתלת כבד וזאת בעקבות קרע בעורק שהתגלה במהלך שהותו בבית החולים. למרות חולשתו הרבה הוא ביקש לשוחח עם ילדיו בכדי לשמוע ולדרוש בשלומם. הוא אך עבר השתלת כבד רביעית אך אז לפתע פתאום מערכות גופו קרסו.

רעייתו שתחי' הגיעה במהירות לשהות לצידו בבית החולים בצרפת אך אז הוא השיב את נשמתו ליוצרה כשהוא מותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' ועוד שבעה ילדים הממאנים להינחם אחר לכתו הפתאומית.

כעת נותרה המשפחה ממש לבד ללא משען ומשענת. קול זעקתם צריכה להרעיש עולם ומלואו, צריכה לגרום לכולנו להושיט להם יד ולסייע להם בתקופה הקשה הזו. הם יתומים רכים שלא יזכו לראות את אבא יותר, יתומים רכים שנותרו לבד ללא אבא תומך ואוהב. הקליקו כאן וסייעו למשפחה השבורה.

לחצו כאן וסייעו למשפחה השבורה>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום