המדינה מחלקת שוברי סיוע - בדקו את זכאותכם

הסיוע מיועד לאוכלוסיה נזקקת אשר מתקשים לכלכל את עצמם או את משפחתם ותכלול בין היתר מזון ומצרכים, צרכים רפואיים, דיור, מוצרי חשמל בסיסיים כולל אמצעים ללמידה מקוונת, ריהוט בסיסי, ביגוד והנעלה ועוד

קובי ברקת | כלכלי 20.6.2022 | 22:14

אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

משרד הרווחה והביטחון החברתי והקרן לידידות הקצו 210 מיליון שקלים לשלוש השנים הקרובות לתוכנית סיוע למשפחות וליחידים במצוקה.

המיזם המשותף יעמוד לרשות המחלקות לשירותים חברתיים ברשויות המקומיות לצורך סיוע לאוכלוסייה נזקקת ביניהן, משפחות בעוני, ניצולי שואה, אזרחים ותיקים, דרי רחוב ועוד.  

הסיוע מיועד לכלל האזרחים המוכרים למחלקת הרווחה אשר מתקשים לכלכל את עצמם או את משפחתם ותכלול בין היתר מזון ומצרכים, צרכים רפואיים, דיור, מוצרי חשמל בסיסיים כולל אמצעים ללמידה מקוונת, ריהוט בסיסי, ביגוד והנעלה ועוד.

מדובר במהלך נוסף להתמודדות עם העוני של אוכלוסיות חלשות, זאת לאחר ההודעה על הרחבת המיזם לביטחון תזונתי מ-10,800 משפחות ל-40,000 משפחות, וכן על מימון של מזון לתינוקות עד גיל שנה למשפחות אשר מקבלות סיוע במחלקות לשירותים חברתיים על רקע נזקקות של עוני או סיכון.

התקציב הגמיש נועד להרחיב את המענים ולשפר את השירות לאוכלוסייה כך שתוכל לקבל את הסיוע הדרוש לה במהירות וביעילות.

לאחר הגשת בקשה לסיוע, הבנת הצורך ואישור של עמידה בקריטריונים הנדרשים, יונפק שובר לזכאים על ידי המחלקה לשירותים חברתיים ברשויות המקומיות.

קבלת השובר תתבצע באופן דיגיטלי, כאשר ניתן לקבל אותו גם בצורה פיזית לאזרחים ותיקים או לכל דורש.

השובר יתקבל בהודעת סמס לטלפון הנייד של הזכאי, אותו יציג במעמד קבלת המוצר או השירות הרלוונטי.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום