"זאת סגולה בדוקה להתארס עד ראש השנה"

תפילה שכזו לא מתרחשת בכל יום: במוצאי יום ההילולא של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל יגיע מרן הגרמ"ש אדלשטיין לציון הקדוש שם הוא יערוך מעמד מיוחד לישועת מעוכבי השידוך בדיוק כפי שמסר לו אביו זיע"א • במכתב חסר תקדים הוא גוזר כי התורמים יזכו להתארס עד לראש השנה הקרוב • מכה גלים

כל רגע בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 22.6.2022 | 09:15

הגרמ"ש אדלשטיין | צילום: באדיבות המצלם

אלפים רבים סובלים מהמתנה ארוכה עד ליום בו הם זוכים לשבור צלחת ולהתארס בשעה טובה ומוצלחת. מידי שנה, למרבה הצער, מספרם של מעוכבי הזיווג עולה, ועוד ועוד בחורים ונערות מצטרפים למעגל הזה, מעגל של מצפי הישועה, מתחנני הזיווג. קול שוועתם של מעוכבי השידוכים הגיעה עד לשולחנם של ראשי "קופת העיר" אשר יחד עם מרן הגאון הצדיק רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א החליטו לקיים מעמד תפילה נורא הוד אשר יקרע שערי שמים למאות ולאלפים.

לחצו כאן ותזכו בסגולות המיוחדות>>>


הגרמ"ש אדלשטיין • באדיבות המצלם

מדובר במהלך היסטורי וחסר תקדים כאשר במסגרתו יגיע מרן הגאון הצדיק רבי מרדכי שמואל אדלשטיין לציון של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה בשעת חצות הלילה של מוצאי יום ההילולא הקרוב שם הוא יקרע שערי שמים, בתחינה ובזעקה, בבכיות ובדמעות להחיש ישועה למצפי הזיווג, למעוכבי השידוך.

אם לא די בעצם התפילה במקום המסוגל בעמוקה, הגרמ"ש אדלשטיין יערוך במקום מעמד "התרת קללות" וכופר נפש בעבור מצפי הזיווג בדיוק כפי שהוא קיבל מאביו הצדיק מרן רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל אשר בכוחו היה להושיע מעוכבי שידוך רבים.

לקראת מסע ההיסטורי יוצא מרן הגרמ"ש אדלשטיין במכתב חסר תקדים בו הוא גוזר כי התורמים למגבית הנוכחית "בעבור כלות עניות כמניין שמם בצירוף מניין "זווג" יזכו במידה כנגד מידה להתארס עד לראש השנה תשפ"ג". אתם מבינים את משמעות הברכה הזו? אתם קולטים את עוצמת השעה?

מכתב עם גזירה שכזו לא הייתה מעולם, תפילה שכזו טרם הייתה, וכל זה הולך לעשות סוף לצרה שלכם, סוף לימי ההמתנה הארוכים לזיווג שלכם. את התפילה הזו אסור לכם לפספס, פשוט אסור לכם, כי אם חשוב לכם להתארס עד לראש השנה הקרוב אתם חייבים להצטרף למעמד הזה, חייבים לדאוג שהשם שלכם, של הילדים שלכם, יהיה שם. הקליקו כאן ועכשיו וכבר בקרוב תשברו צלחת.

לחצו כאן ותזכו בסגולות המיוחדות>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום