ההודעה של יאיר לאביו: "שקד עושה לנו תרגיל"

מכשיר הסלולרי של בנימין נתניהו תועד היום במליאה ובו הודעה שקיבל מבנו יאיר שמזהיר אותו כי הניסיונות של גורמים בקואליציה להקים ממשלה חילופית כנסת הנוכחית, הם לא יותר ממסך עשן כדי למשוך זמן ולהעביר את חוק "הנאשם"

מאיר גלבוע | פוליטי 22.6.2022 | 15:04

נתניהו והטלפון במליאה | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ברקע הדיווחים על ניסיונות של גורמים באופוזיציה ובקואליציה להקמת ממשלה חילופית בכנסת הנוכחית, תועד היום (רביעי) ראש האופוזיציה בנימין נתניהו קורא ממכשיר הסלולרי שלו הודעה שקיבל מבנו יאיר ובה הוא מזהיר את אביו כי הניסיונות של שקד וחברים בקואליציה להרכיב ממשלה בכנסת הנוכחית, הם לא יותר ממסך עשן שנועדו להרוויח זמן כדי להעביר את חוק "הנאשם" שימנע מנתניהו לכהן כראש ממשלה.

"לדעתי איילת שקד עושה לנו תרגיל ומרדימה אותנו כדי לגרום לנו להמתין עם פיזור הכנסת וככה הם יעבירו את חוק הנאשם", כתב יאיר לאביו בהודעה שפורסמה באתר כיכר השבת.

 

בהודעה, מזהיר יאיר נתניהו את אביו כי הקואליציה מבצעת תרגיל, וכי חה"כ ניר אורבך יתמהמה בהעברת החוק לפיזור הכנסת בוועדת הכנסת - כדי שהקואליציה תצליח להעביר את "חוקי הנאשם" שימנעו ממנו להרכיב ממשלה, ולא כדי לתת עוד זמן להקמת ממשלה חלופית. הוא אף ציין כי מדובר במלכודת שמתואמת באופן מלא עם שרת הפנים איילת שקד.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום