למרות בקשתו: עיכוב בכניסה של לפיד לבלפור

לקראת פיזור הכנסת, ראש הממשלה החליפי הנחה את השב"כ להערך לכניסתו למעון ראש הממשלה בבלפור, אך בעקבות העובדה שהחלו שיפוצים במקום, הבית לא ראוי למגורים וכנראה תהיה דחייה בכניסתו | במקביל, האבטחה סביב ראש האופוזיציה נתניהו תתוגבר כ"ראש ממשלה פוטנציאלי"

מאיר שלם | פוליטי 23.6.2022 | 21:38

יאיר לפיד/בנימין נתניהו | צילום: אוליביה פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

מלבד הכנות הפוליטיקאים לקמפיין הבחירות שלהם, גם גורמי הביטחון והצוותים הטכניים נערכים לפיזור הכנסת ולחילופים בתפקיד ראש הממשלה וסידורי האבטחה סביב המועמדים.

יאיר לפיד אמור, על פי מה שסוכם בינו לבין נפתלי בנט, לכהן כראש ממשלת מעבר כבר מיד לאחר פיזור הכנסת ובשל כך הוא העביר הנחיה להיערך לכניסתו לבלפור בניגוד לבנט, שבחר להישאר בביתו ברעננה.

אולם לפי הדיווח ב'חדשות 12', כניסתו של לפיד למעון ראש הממשלה צפויה להידחות. הסיבה היא לא רק ההכנות האבטחתיות אלא גם העובדה שקירות הקומה העליונה בבית גולפו לחלוטין והוא נמצא בשיפוצים.

גורם המעורה בעניין אומר כי "הבית לא ראוי למגורים בשלב הזה, לכל הפחות יהיה עיכוב בלוח הזמנים". גם בגזרת האבטחה ישנם שינויים ולפיד כבר מתחיל להרגיש את עיבוי האבטחה סביבו, כשמכונית אחת מפמליית האבטחה של ראש הממשלה בנט כבר הועברה אליו.

‏בנוסף דווח, יש כוונה להעלות את רמת האבטחה על ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. אומנם היא לא תהיה אבטחה דומה לזו שמקבל ראש ממשלה, אך עדיין תתוגבר לקראת הבחירות כ"ראש ממשלה פוטנציאלי". יצוין כי נתניהו מאובטח בצורה בלתי רגילה, לא רק כראש אופוזיציה, אלא גם כראש ממשלה לשעבר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום