וואטסאפ עם פיצ'ר חדש: יאפשר הצצה להיסטוריה של המשתמשים

פיצ'ר חדש של וואטסאפ יאפשר למשתמשים לראות את היסטוריית משתמשי העבר בקבוצות הוואטסאפ, ולמעשה יציג אילו משתמשים הוסרו או עזבו את הקבוצה במהלך החודשיים האחרונים

קובי ברקת | טכנולוגיה 8.8.2022 | 23:40

צילום מסך

וואטסאפ תאפשר לראות מי עזב או הוסר מהקבוצות: פיצ'ר חדש של וואטסאפ יאפשר למשתמשים לראות את היסטוריית משתמשי העבר בקבוצות הוואטסאפ, ולמעשה יציג אילו משתמשים הוסרו או עזבו את הקבוצה במהלך החודשיים האחרונים.

במצב הנוכחי המשתמשים שנמצאים בקבוצה יכולים לראות את המשתמשים האחרים בקבוצה, אך אינם יכולים לראות אילו משתמשו היו בעבר בקבוצה ועזבו או הוסרו ממנה.

האפשרות החדשה תאפשר לראות את היסטוריית משתמשי העבר בקבוצות וואטסאפ וזו נוספה לגרסת הבטא 22.16.0.75 של וואטסאפ ל-iOS, כשהיא מופיעה בדמות כפתור "ראה משתתפי עבר" (See Past participants) באפשרויות הקבוצה, המציג את כלל המשתמשים שעזבו או הוסרו מהקבוצה במהלך 60 הימים האחרונים.

באתר "gadgety" מציינים כי למרות שאפשר להתייחס להוספת תצוגת משתתפי העבר בקבוצות כזניח למדי, הוא יכול לספק פתרון ללא מעט משתמשים שדיברו עם משתמש אחר בקבוצה, אך אינם יכולים לאתר אותו עוד בתוכה לאחר שהוא עזב אותה או הוסר ממנה.

בדומה לכל פיצ’ר בטא חדש של וואטסאפ, אין בשלב הזה אפשרות לדעת מתי האפשרות החדשה תהפוך להיות זמינה בצורה רחבה לכלל המשתמשים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום