העיתונאי לעג למדגם בליכוד וספג מתקפה

עם פרסום תוצאות האמת בפריימריז בליכוד, הגיב העיתונאי אביעד גליקמן ועקץ את עד המדינה שלמה פילבר שניסה לחזות את התוצאות כבר אתמול עם פרסום מדגם בערוץ 14 | פילבר ושותפו לא נשארו חייבים

קובי עוזיאלי | תקשורת 12.8.2022 | 08:03

שלמה פילבר/אביעד גליקמן | צילום: אוליביה פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

כתב המשפט של 'חדשות 13' אביעד גליקמן, שנחשב לאחד האובססיביים והמגמתיים נגד בנימין נתניהו ואנשי הליכוד, הגיב לתוצאות האמת בפריימריז ובחר לעקוץ את עד המדינה שלמה פילבר שמכונו 'דיירקט פולס' פרסם מדגם עם סגירת הקלפיות ודי פישל בכמה נתונים מול תוצאות האמת.

גליקמן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אז מתברר שכמו בבית משפט גם במדגם שלו בליכוד, שלמה פילבר כנראה "לא ממש מדייק", בלשון המעטה. מעניין מה יהיה ההסבר הפעם. הצעה: לא הבינו אותי נכון. עשיתי תנועה עם היד למעלה. ואז למטה. ואז למעלה".

שלמה פילבר הגיב בעקיצה קצרצרה וכתב: "תבין אותנו. היתה הפסקת חשמל באמצע", כשהוא מתכוון לדיווח כי אין כל תיעוד מוקלט של דבריו במהלך אחת מחקירותיו בתיקי נתניהו מכיוון שהיתה הפסקת חשמל באותה העת בלהב 433.

תוצאות האמת מול תוצאות המדגם.

גם צוריאל שרון, בעלים שותף ב'דיירקט פולס' הגיב לגליקמן: "רק עכשיו אני מבין סופית איזה חמור אתה. פגשת אותי לפני פחות מחודש באולפן 13, ביקשת שנעשה הפרדה ואשב איתך לקפה כאן במודיעין למרות המוות שניסית לעשות למומו כל השנים האלה, אמרת לי "אני עוקב אחריכם, החברה שלכם מצליחה בלה בלה בלה", בחיי, איזה גיבור מקלדת אתה. אני מרחם עליך".

גליקמן הכחיש: "מעולם לא אמרתי שהחברה שלכם מצליחה בלה בלה בלה. אכן שאלתי אותך אם אתה רוצה להיפגש לקפה, כפי שאני נוהג להיפגש עם הרבה אנשים. מה לעשות ואתמול נפלתם ובגדול. אומרים טעינו וממשיכים הלאה. ונראה לי שהרחמים זה עליך".

"אמרת גם אמרת ואני מצטט אותך מילה במילה", התעקש צוריאל שרון. "כשאני בוחר להגיב לך, וזה קרה פעמים ספורות, אני עומד מאחורי המילים שלי אחת לאחת. ניסית לקנות אותי בשקל עם החנופה שלך. אתמול "נפלנו בגדול"? הצחקת אותי. קח, תקרא, תחכים. אולי תלמד משהו", כך שרון שהציע לגליקמן לסיום לעיין בתוצאות האמת ולגלות שהינן זהות לרוב המיקומים שחזה המדגם.

עיבוד של נחמיה גרשוני-איילהו.

גם עמיחי פילבר האח, נחלץ להגן על השם הטוב והגיב: "אז התברר שגליקמן כמו בדיווח מבית משפט מדווח שקרים וסומך על זה שהציבור לא יבדוק את העובדות. ההבדל בין המדגם לרשימה הסופית עד מקום 35 היא שתדמור בחוץ וביטן בפנים. הכ"צים, גמליאל, ואדלשטיין צנחו לעשיריה השניה והשלישית, ודיוק של 12 מתוך 13 המועמדים הראשונים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום