סמוך לקבר יוסף: חייל פלט כדור, חברו ניצל

כדור שנפלט במהלך אבטחת מתפללים בקבר יוסף, פגע בלוחם צה"ל - שניצל הודות לאפוד קרמי | במהלך הלילה נפצעו 30 פלסטינים בהפרות סדר באזור הקבר 

צביקה סגל | חרבות ברזל 18.8.2022 | 11:07

מתחם קבר יוסף, אמש | צילום: דובר צה"ל

כדור נפלט מנשק של לוחם צה"ל במהלך פעילות לאבטחת מתפללים הלילה סמוך לקבר יוסף בשכם. הקליע פגע בלוחם אחר, אך הוא ניצל הודות לאפוד הקרמי.

מצה"ל נמסר כי במהלך יציאת כוחות צה"ל מהפעילות לאבטחת כניסת מתפללים לקבר יוסף בעיר שכם, שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון, ארעה תקרית בטיחות בכלי רכב, בה נפלט בשוגג כדור מנשק של לוחם. הכדור פגע בווסט קרמי של לוחם. "אין נפגעים והאירוע מתוחקר", מסר דובר צה"ל. 

הלילה נכנסו לקבר יוסף כמה מאות מתפללים. צה"ל אבטח את המתפללים וסיכל ניסיונות של פלסטינים לפגוע בהם. הסהר האדום דיווח על שלושים נפגעים בהפרות הסדר, אחד מהם נהרג. 
 
ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר: "הכניסה הלילה לקבר יוסף היא אמירה חדה וברורה שאנחנו נמשיך להיכנס לקבר יוסף. לא נכנע לניסיונות לעצור את הנוכחות היהודית בקבר יוסף. דווקא עכשיו יש להגביר את הכניסות, כדי להעביר מסר ברור לאויבינו. לא נכנע לטרור".

"כוחות צה"ל ומג"ב פעלו הלילה לאבטחת כניסת מתפללים מתואמת למתחם קבר יוסף בעיר שכם שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון. במהלך הפעילות, הכוחות ירו לעבר חמושים שירו לעברם. זוהו פגיעות", מסר דובר צה"ל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום