צפו: מחסן תחמושת רוסי התפוצץ סמוך לגבול עם אוקראינה

מחסן תחמושת שהיה ממוקם קרוב לעיירה טימונובו שבאזור בלגורוד עלה באש לאחר פיצוצים עזים. במרחק של פחות מ-50 קילומטרים מגבול אוקראינה רוסיה, שתי ערים פונו. הרשויות ברוסיה אמרו שהם בודקים את הסיבה לפיצוץ שלטונות אוקראינה לא הגיבו על האירוע

יענקי פרבר | חדשות בעולם 19.8.2022 | 14:25

הפיצוצים והשריפה | צילום: צילום מסך

מחסן תחמושת ומתקן צבאי רוסי התפוצצו סמוך לגבול אוקראינה, מה שגרם לפינוי של שני כפרים רוסיים. מחסן התחמושת, הממוקם סמוך לעיירה טימונובו באזור בלגורוד שבמערב רוסיה, התלקח בשעות הערב (חמישי) ושלח להבות ושובל עשן ענקיים עד השמיים.

 

סרטונים שהסתובבו ברשתות החברתיות, הראו צבע זוהר כתום מבשר רעות באופק כשתופת ענקית המשיכה להשתולל על שרידי הבסיס הצבאי. השריפה מגיעה מספר ימים לאחר פיצוצים בבסיס אוויר רוסי בחצי האי קרים - חצי האי האוקראיני שסופח למוסקבה רוסיה כינתה את התקיפה מעשה "חבלה" של קייב.

"מחסן תחמושת עלה באש ליד הכפר טימונובו", פחות מ-30 מיילים מהגבול האוקראיני במחוז בלגורוד," כך אמר מושל האזור ויאצ'סלב גלדקוב בהצהרה. לא דווח על נפגעים, אך תושבי טימונובו והכפר הסמוך סולוטי 'הועברו למרחק בטוח', אמר, והוסיף כי הרשויות חוקרות את סיבת השריפה.

לא ברור אם תקיפה אוקראינית הייתה הסיבה לפיצוצים. הרשויות באוקראינה עדיין לא הגיבו. השריפה ביום חמישי הגיעה על רקע שלל פיצוצים במתקנים צבאיים רוסים ליד אוקראינה.

מוקדם יותר החודש התפוצץ מטען ליד שדה התעופה הצבאי של סאקי באי קרים, הרג אדם אחד ופצע כמה אחרים. כמה ימים לאחר מכן, פיצוצים פרצו במחסן תחמושת בקרים. במקרה השני, מוסקבה הודתה באופן חריג שזה היה מעשה 'חבלה'.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום