אשתו של סעדה: "סמוטריץ' הבטיח לשריין, הוא רוצה אותו"

כמה שבועות לאחר הסערה סביב ראיונותיו, סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה מועמד לשירון במפלגת 'הציונות הדתית' - אשתו כתבה לפעילים כי זאת הבטחה מצד היו"ר, אך עדכנה שלא ידוע להם איזה מיקום לאחר התנגדות מצד בן גביר במסגרת המו"מ שפוצץ: "מאז לא ידוע לנו שום דבר אחר"

יאיר כלפה | פוליטי 19.8.2022 | 15:16

משה סעדה | צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה הודיע שהוא מעוניין להצטרף לחיים הפוליטיים, ורעייתו מעדכנת היום (שישי) כי יש לו הבטחה מצד בצלאל סמוטריץ' לשיריון במפלגת 'הציונות הדתית'.

רעייתו של משה, נעמי, הגיבה בקבוצת ווצאפ לפעילים במפלגה, וכתבה כי "השיריון המדובר הוא הבטחה של בצלאל, שרוצה אותו". כזכור, במהלך המגעים עם בן גביר - סמוטריץ' הציע את סעדה למקום השביעי כמועמד מוסכם, אך ב'עוצמה יהודית' רצו רכז המפלגה ובעקבות כך פוצץ המו"מ.

"שמענו שמדובר על מקום 7 אבל שבן גביר לא מסכים. מאז לא ידוע לנו שום דבר אחר", הודתה רעייתו של סעדה. "אנחנו בתקופה מורכבת אבל מרגישים שהצדק יצא לאור ויעשה לעם ישראל רק טוב. לא ידוע לנו מי הבכירים שמתנגדים ולמה, אבל משה מבטיח לעבוד קשה למען מערכת משפט נקיה מוארת ולמען ערכי התורה והעבודה".

הרצון לשריין את סעדה, שעלה לכותרות לאחר ראיון ל'חדשות 12' בו תקף את בכירי מערכת אכיפת החוק לשעבר, מגיעה כחלק מהכוונה של סמוטריץ' לפנות לקהל יותר ליברלי, כשהוא מקווה שהפריימריז במפלגה בשבוע הקרוב גם יקדמו יותר מועמדים כאלה, כדי להצליח להביא מצביעים מהימין הרך.

בתוך כך, אתמול דיווחנו על מעין מתיחות בין המועמדות במפלגה לאחר שסקר שבוצע מבין המתפקדים מי המתמודדת הכי מובילה - לא כלל את המועמדת נעמה זרביב, יו"ר ארגון 'שוברות שיוויון', מה שהוביל לכעס בקבוצת הווצאפ של מטה הנשים במפלגה בטענה שזה נעשה באופן מכוון.

הבוקר חברת הכנסת מיכל וולידגר מהמפלגה הגיבה למטה הנשים, והצטרפה לביקורת: "ה׳סקר׳ שנשלח והדיר את נעמה: בעיני ממש לא לעניין. אנחנו 4 נשים בתוך רשימה של 16", וביקשה לתמוך בנשים בפריימריז: "חושבת שכדאי לקדם גם את הנשים הכל כך ראויות שמתמודדות יחד איתי"

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום