בירת העסקים החדשה של ישראל יוצאת לדרך

אינפיניטי על הפארק - תוכנית הדגל אותה מקדמת עיריית פתח תקווה באזור התעשייה סגולה, מהווה בשורה של חדשנות וקידמה בנוף העסקים הישראלי ורבים כבר רכשו קרקעות במתחם • כך תוכלו לקחת חלק במיזם הייחודי

שימי פרקש | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 19.3.2024 | 10:01

הפארק העתידי | צילום: יח"צ

מיזם 'אינפיניטי על הפארק' בפתח תקווה ממשיך להיות הדבר הכי לוהט שיש לעולם העסקים והנדל"ן להציע. מתחם העסקים המדובר יהווה חלק מפרויקט גדול בשם 'פארק הירקון' באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה, אשר עתיד להפוך ללב הפעילות הכלכלית של העיר ושל אזור מרכז הארץ כולו. המיזם יכלול בין היתר פארק עירוני, גן לאומי, מגרשי ספורט, מתחמי לינה לתיירים, בריכות מים טבעיים ושילוב נחל הירקון ונחל שילה שיעברו בתוכו. אזור המסחר והתעסוקה צפוי להתפרש על פני כ-640 דונם והוא ייהנה מתצפית מדהימה על הנוף הירוק שמסביב. את הפרויקט מקדמת עיריית פתח תקווה בעצמה והוא נמצא בראש סדרי העדיפויות של כלל הגורמים המעורבים בפרויקט.

נותרו קרקעות אחרונות לרכישה ב'אינפיניטי על הפארק', לחצו כאן להשארת פרטים>>>

ביקוש עצום

הפרויקט זוכה להיענות אדירה מצד רוכשים רבים. את הפופולריות של המיזם ניתן לזקוף לזכות מספר סיבות מרכזיות, הראשונה היא העובדה כי המתחם צפוי להפוך לבירת העסקים החדשה של ישראל, כאשר מיטב החברות והעסקים בישראל יהיו שותפים לו, זאת בין היתר בשל מיקומו הנדיר והאסטרטגי בסמיכות לרכבת ולעורקי תחבורה ראשיים.

הסיבה השנייה נעוצה בכך שבעידן הנוכחי רכישת דירה להשקעה הפכה למשימה בלתי אפשרית עבור רבים, בפרט בתקופה האחרונה בה ענף הדיור כולו נמצא במיתון, מחירי הדיור מתייקרים וריביות המשכנתא מרקיעות שחקים.

לכן, האופציה החלופית המועדפת בקרב משקיעים, הינה רכישת קרקע להשקעה, בפרט כאלו החושבים לרחוק ומעוניינים למקסם את אופציית מינוף הכסף אשר ברשותם. במובן הזה, רכישת קרקע באינפיניטי על הפארק זוכה למספר רב של בטחונות המעגנים את מימוש הפוטנציאל שלה. מלבד עיריית פתח תקווה שכאמור מעורבת בקידום התוכנית, חברת הנדל"ן קונטמפו אשר מקדמת בימים אלו בנייה ושיווק של אלפי יחידות דיור במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ, מהווה גב כלכלי חזק ויציב עבור חברת 'לייטר לייף' המשווקת קרקעות במתחם המסחר אינפיניטי על הפארק.

להיות חלק מהבשורה

המסלול המוצע עבור הרוכשים על ידי חברת לייטר לייף הוא אטרקטיבי במיוחד, כאשר בסופו תינתן האפשרות להיות שותפים בזכויות בנייה על שטח גדול במיוחד, אשר יכולים להיות מתורגמים בפועל לנכס מסחרי יוקרתי במתחם המבוקש. חישוב השמאות הוא על פי שיטה מחמירה, אשר הלקוח  יוצא המורווח הגדול ממנה. לקוחות רבים, ביניהם יוצאי מערכת הביטחון, אנשי הייטק וכן עשרות רוכשים מהתעשייה האווירית, כבר זיהו את הפוטנציאל העצום הטמון בעסקה דרך החברה ומיהרו לרכוש קרקעות בפרויקט של לייטר לייף

"רכישת קרקע כיום היא האופציה הטובה והכדאית ביותר עבור משקיעים המעוניינים למנף השקעות בענף הנדל"ן", אומרת מנכ"לית חברת לייטר לייף רות אלדד. "החברה שלנו משקיעה בעצמה בקרקע,ואנו מלווים את הלקוחות מרגע רכישתם וכניסתם למערכת ועד לטופס 4 אישור איכלוס. בשל כך אנו גם יודעים להעניק את הליווי המקצועי והמתאים עבור כל לקוח  לאורך כל הדרך והתהליך. הלקוח מצידו יכול להיות סמוך ובטוח כי תוך שנים ספורות הקרקע אשר ברשותו תכפיל את שווייה ואף יותר מכך, בשל העובדה שאינפינטי על הפארק עברה את רב האישורים הנדרשים. התוכניות הסטטוטוריות מתקדמות ונמצאות שלב אחד לפני אישור ולכן ניתן לקבוע בפשטות כי מדובר בעסקה אמיתית ובטוחה לחלוטין".

נותרו קרקעות אחרונות לרכישה ב'אינפיניטי על הפארק'. מהרו לנצל את ההזדמנות למנף כספכם>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום