חולדאי חתם על הסכם ראשון: תוחמר האכיפה על דוכני תפילין

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי חתם עם מפלגת מרצ על הסכם קואליציוני לקראת הקמת קואליציה נוספת בראשותו. סגן השר מעוז: "ממשיכים לייצר שיח של פחד ושנאה כלפי היהדות"

אברהם פריינד | מקומי 19.3.2024 | 20:34

ראש העיר תל אביב רון חולדאי | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי חתם היום (שלישי) עם מפלגת "מרצ - חוזה חדש והירוק במרכז" על הסכם קואליציוני ראשון אנטי - דתי, לקראת הקמת קואליציה נוספת בראשותו.

ההסכם הקואליציוני שנחתם כולל מספר סעיפים לפיהם, העירייה לא תאפשר כפייה דתית, הדרה או הפרדה של נשים או ציבור כלשהו, או כל גילוי של גזענות במרחב הציבורי, ובכלל זאת העירייה תמנע מלתמוך או לתקצב גופים הקוראים לגזענות או אפליה של מגזרים.

בנוסף על פי ההסכם, תוחמר האכיפה על דוכני הנחת תפילין מחוץ לבתי ספר, כולל מתן קנסות והתחייבות לשמירה על פרויקט נעים בסופ"ש שמספק מענה תחבורתי בשבת.

יו"ר מפלגת נעם סגן השר ח"כ אבי מעוז תקף את ההסכם ואמר: "אירועי יום הכיפורים בהם לא איפשרו ליהודים להתפלל ברחובות תל אביב ומלחמת שמחת תורה לא מפריעות לרון חולדאי ולחבריו לקואליציה בעיריית תל אביב להמשיך ולרמוס את ערכי היהדות וקדושת התורה. הם ממשיכים לייצר שיח של פחד ושנאה כלפי היהדות שהיא שורש הזכות שלנו להתקיים כעם יהודי בארצנו. כאילו לא למדנו כלום.

אבל עם ישראל חכם ומכיר במחויבות לשמירה על הזהות והמסורת כדי להמשיך ולהתקיים בארצנו בביטחון ובחופשיות. 

מפלגת נעם בראשותי תפעל בכל כוחה כדי לשמור על הזהות היהודית לאומית גם בתל אביב ולא תאפשר אכיפה סלקטיבית של חוקי עזר עירוניים. בעז״ה נתמודד בבחירות המוניציפליות הבאות גם בתל אביב".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום