שוק הנדל"ן בעפולה רותח: ההזדמנות שלא תרצו לפספס

העיניים נשואות אל עפולה - העיר הכי מתפתחת באזור – עם הפקדת תוכנית הענק לבניית 63,000 יחידות דיור בעיר. הצטרפו למיזם שמעניק לכם זכויות בקרקע פרטית על שמכם, עם הון עצמי נמוך וליווי מקצועי צמוד. פריים עפולה – הדרך הנכונה להגיע לדירה

אליקים דהן | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 26.3.2024 | 12:07

קרקע חקלאית | צילום: שאטרסטוק

המרתון לדירה לא מראה סימנים של עצירה, וכמובן שיש לכך קשר לגידול הטבעי הגבוה יחסית באוכלוסיית ישראל, העומד על כ-2% בשנה. עובדה זו מסמנת כי הביקוש לדירות לא עומד לרדת בעשורים הקרובים. ישראל, שנמצאת כבר עכשיו בגירעון של למעלה מ-100 אלף יחידות דיור, פועלת להרחיב את שווקי הנדל"ן בארץ עם הפשרת קרקעות לבנייה, ומתן תמריצים ליזמים וקבלנים.

למידע אודות הפרויקט פורץ הדרך בעפולה השאירו פרטים>>>

עפולה - העיר שצומחת בקצב אדיר

בימים אלו העיניים בהחלט פונות לעפולה, המכונה גם בירת העמק, שנהנית בשנים האחרונות מתנופת פיתוח אדירה. הודות להשקעות מדינה נרחבות, העיר משנה את פניה עם מעל ל-106 פרויקטים בתכנון ובנייה, הקמת מרכז הייטק מתקדם, מתחם תעסוקתי חדש, בית חולים מורחב והשקעה מוגברת גם בתשתיות וחיבור לעורקי התחבורה המרכזיים ולתחנות הרכבת.

בשל כך, נערכים בעיר לגידול אוכלוסין של פי ארבע מהתושבים כיום, כך שבשנים הקרובות היא עתידה לאכלס למעלה מ-300 אלף איש ואישה. הפקדת תכנית המתאר ל-63 אלף יחידות דיור חדשות, מציעה הזדמנות יוצאת דופן לרכישת קרקע פרטית בטאבו, ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. "הצורך הגובר בפתרונות דיור בעיר, מדגיש כי הקרקע המיועדת לבנייה עומדת להפוך לרכש נחשק מאוד, ולכן כדאי להשקיע עכשיו, כשהמחיר עוד נמוך", אומרים בחברת "ארזים קפיטול", יזמית ההשקעות המובילה, הפועלת לקידום מיזמי נדל"ן ברחבי הארץ מאז שנת 2008.

בחברה מציינים כי הקרקע המיועדת להשקעה נמצאת בסמיכות ל-16.5 אלף יחידות דיור שכבר הופשרו לבנייה – רובע הפעמון ורובע גלבוע, ומהווה חלק מהגוש בתכנית הותמ"ל -הוועדה הארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור.

קהילה מבית טוב

התכנית הארצית צפויה להוביל גם לגידול בקרב קהילות המגזר החרדי, שכבר גילו את העיר לפני כעשור. בין אם מדובר על חסידות ויז'ניץ הוותיקה בעיר, או הציבור הליטאי וקהילת בעלזא, שמסמנות את האזור כיעד מועדף על הציבור שלהן. ואין להתפלא על כך. העיר כבר מציעה אורח חיים מסורתי-דתי, עם מגוון רחב של כוללים, בתי כנסת וחנויות המותאמות לצרכים של למגזר. לאחרונה היא אף נהנית מהקמה של מוסדות חינוך ייעודים, כאשר אל קריית החינוך לבנות הצטרפה לאחרונה קריית חינוך איכותית גם לבנים. הודות למחירי הדיור הנמוכים יחסית, רבים מבני הקהילה שואפים להתבסס בעיר, ואף להשקיע בקרקע עבור הדור הבא. מסורת שהפכה חלק בלתי נפרד ממרקם החיים של קהילה הדואגת גם לדיור איכותי לילדים ולנכדים שיבואו.

המגמה הרווחת של השנים האחרונות, שהתאפיינה בפריחה גוברת של שוק הנדל"ן, נבלמה באפריל 2022, עם החלטת בנק ישראל להעלות את הריבית במשק. בניסיון לרסן את האינפלציה הגואה, עלתה הריבית עוד מספר פעמים נוספות, ורק כעת נדמה כי מגמה זו מתחילה להתאזן. יחד עם זאת, מציינים ב"ארזים קפיטול", ירידה משמעותית בריבית לא צפויה לנו בשנים הקרובות, ולכן כדאי כבר עכשיו להתכנס לקראת עסקת השקעה, שתבטיח לכם או לדור הבא דירה בפרויקט חדש ואיכותי.

חשוב לציין כי מדובר בקרקע פרטית בטאבו, שנרשמת על שם הרוכש באופן מיידי. זה הזמן לנצל את ההזדמנות להשקעה באמצעות הון עצמי של 39 אלף ש"ח בלבד, אפשרויות מימון מגוונות של עד 80% מהעסקה, ותשואה מובטחת של עשרות אחוזים.

Prime Afula – כל הדרכים מובילות הביתה

למידע אודות הפרויקט פורץ הדרך השאירו פרטים>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום