זהו רכב 7 המושבים שיגיע לישראל בקרוב

האיירקרוס מיועד להגיע לישראל לקראת חודשי השנה האחרונים. אורכו 4.39 מטרים

רוני נאק | רכב ותחבורה 21.4.2024 | 09:35

סיטרואן C3 איירקרוס החדש עם 7 מושבים. בישראל לקראת סוף השנה | צילום: סיטרואן

שוק רכבי 7 המושבים בישראל מתחמם: סיטרואן חושפת את ה-C3 איירקרוס החדש והחדשות החשובות ביותר לגביו הן שהיצע הגרסאות שלו יכלול גם תצורה בעלת 7 מושבים שמחירה יהיה ככל הנראה יחסית עממי.

סיטרואן עצמה עדיין לא פרסמה את המפרט המלא של האיירקרוס החדש אלא רק הסתפקה בציון העובדה החשובה שיהיו לו גרסאות עם 3 שורות ישיבה, כלומר זהו רכב שיהיו לו 7 מקומות ישיבה.

אורכו של סיטרואן איירקרוס הוא 4.39 מטרים, כלומר כנראה שהמקום בשורה השלישית לא יהיה ענק, אבל לפחות תהיה לו שורה שלישית ובכל מקרה הנתון הזה מלמד אותנו שהאיירקרוס ארוך יותר מסיטרואן C3 רגילה.

בנוסף, היצע המנועים יכלול ככל הנראה גם גרסאות בנזין בנפח 1.2 ליטר וגם גרסה חשמלית וחסכונית, מה שהגיוני בהתחשב בעובדה שסיטרואן וגם החברה האחרות שלה פיג'ו נוהגות להציג דגמים חדשים עם מגוון יחסית גדול של שיטות הנעה. ביניהן אפשר למנוע מנועי טורבו-בנזין, טורבו דיזל, חשמלי מלא וגם היברידי.

האיירקרוס מיועד להגיע לישראל לקראת חודשי השנה האחרונים וכאשר הוא יגיע יהיה מעניין לראות מה יעשה רכב חדש בקטגוריית 7 המושבים שבדרך כלל לא זוכה בשוק הרכב הישראלי למענה נרחב על ידי יבואני הרכב.

סיטרואן C3 הנוכחי הוא סופר מיני המשווק בישראל מזה זמן ולידו על אילן היוחסין אפשר למצא את C3 איירקרוס שהוא דגם SUV על אותו בסיס מכאני. הדור הבא של הדגם הזה, עליו כתבנו מעלה, מסמן אם כן שינוי גישה של היצרנית לגבי הייעוד של הדגם הזה. יהיה מעניין לראות לאילו פתרונות הגיעו מהנדסי ומפתחי הרכב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום