גדולי ישראל לקראת שביעי של פסח: "זיווגים הגונים בזאת השנה"

שלושה מעמדי ישועה ייערכו, האחד בחצות היום של ערב החג ועוד שניים בחצות ליל החג • פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א, הגר"ש גלאי שליט"א והגרמ"ש אדלשטיין שליט"א, ישפכו דמעות כמים ויקרעו את הים במיוחד עבורכם • הסגולה שאסור להחמיץ

בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 24.4.2024 | 10:57

גדולי ישראל יקרעו את הים | צילום: קופת העיר

שלושה מעמדי ישועה גדולים צפויים להתקיים בערב שביעי של פסח ובליל החג, על ידי שלושת צדיקי הדור אשר הודיעו כי יקדישו את הרגעים הנשגבים הללו באופן מיוחד עבור תורמי 'קופת העיר' כדי להרבות צדקה בישראל ולעודד את הזקוקים לישועה ולהשקיע את עיקר המאמצים והסגולות, במצוות הצדקה ששכרה הרבה מאוד ובכוחה לפעול את כל הישועות עבור כל הזקוק לישועה. 

שלושת הצדיקים אשר קיבלו על עצמם את המשימה הנכבדה והגורלית, הם פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א ואתו עמוד התפילה רבינו הגר"ש גלאי שליט"א ועמוד הישועות רבינו הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א. 

באי ביתו של רבי משה שטרנבוך מספרים שעבודת הקודש שלו בליל שביעי של פסח, מיוחדת במינה ומתעלה על כל ימות השנה במחיצתו. פוסק הדור מרבה בתפילות ובתחנונים, והגיע רגע חצות הליל הוא פוצח באמירת 'שירת הים' בהתרגשות גדולה, כשלאחר מכן נפתחות דלתות ביתו, ומאות יהודים המצפים לישועה נכנסים בזה אחר זה, כדי להתברך מפיו באופן מיוחד על עניין הזיווגים. 

לזיווגים הגונים עוד השנה הקליקו כאן>>>

באותה העת בדיוק יושב בבני ברק  הגר"ש גלאי שליט"א ובידו רשימת הזהב של תורמי 'קופת העיר', שעליהם התחייב הרב להתפלל כדי לפעול ישועה עבורם בעזרת ה'. בדמעות שליש הוא מזכיר שם אחר שם, ומתפלל על כל אחד ואחד מהתורמים מעוכבי הזיווג, שיזכו לראות את זיווגם הקרוב, ולהקים בתים כשרים ונאמנים בישראל. 

אל שני המעמדים הללו מצטרף מעמד מיוחד במינו שעורך הגרמ"ש אדלשטיין, 12 שעות קודם לכן, בחצות היום של ערב שביעי של פסח. זאת, כפי שקיבל מאביו המקובל הפלאי הגאון הקדוש רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל, אשר מסר לבנו את סוד תיקון הזיווגים שזמנו בחצות ערב שביעי של פסח, ואף לימד אותו את סדר התפילה המיוחד ואת הכוונות שיש לכוון כדי לפעול ישועה למעוכבי הזיווגים בסייעתא דשמיא. 

זה הזמן להרים טלפון לכל אחד ממעוכבי השידוך שאתם מכירים, וליידע אותם על הסגולה המיוחדת. אל תהססו, אל תחששו, מעוכבי השידוכים דווקא ישמחו לשמוע שאתם דואגים להם ורוצים בטובתם. ואם אתם רוצים להפתיע אותם עוד יותר, ביכולתכם לתרום במקומם ולהכניס את שמם לרימת הזהב של הזוכים לישועה בעזרת ה'. 

לזיווגים הגונים עוד השנה הקליקו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום