חמאס פרסם סרטון של חטוף - המשפחה אישרה לפרסמו

חמאס פרסם אות חיים מהחטוף הירש גולדברג-פולין. פולין, נחטף מהמסיבה ברעים, נראה בסרטון ללא כף ידו השמאלית. בסרטון הוא מדבר על חג הפסח ופונה למשפחתו: "מצפה ומקווה לראות אתכם בקרוב" ודורש מהממשלה להתפטר. נראה כי דבריו הוכתבו על ידי חמאס

ישראל לפקוביץ | חרבות ברזל 24.4.2024 | 19:43

הירש גולדברג | צילום: חמאס

חמאס פרסם היום אות חיים מהחטוף הירש גולדברג-פולין שנחטף מרעים ב-7 באוקטובר. בסרטון נראה כי כף ידו השמאלית של גולדברג-פולין חסרה.

ממטה משפחות החטופים נמסר כי משפחת גולדברג-פולין מאשרת שימוש ופרסום סרטון בנם, הירש, שפורסם היום על ידי חמאס, לאחר 201 ימים בשבי.

ממטה המשפחות נמסר: "133 חטופים ישראלים נמצאים בשבי חמאס כבר למעלה מ-200 ימים. זעקתו של הירש, היא זעקתם של כל החטופים - הזמן שלהם נגמר. למדינת ישראל אין עוד זמן לבזבז, יש לשים את החטופים בראש, בלעדיהם למדינת ישראל לא תהיה תקומה ולא יהיה ניצחון. יש להחזיר את כולם הביתה-החיים לשיקום, הנרצחים לקבורה בכבוד".

בסרטון אומר הירש: "מצאתי את עצמי נלחם על חיי, עם פציעות קשות בכל הגוף, אחרי שניסיתי להגן בגופי על עצמי ועל עוד אזרחים מפוחדים, כי לא היה מי שיגן עלינו באותו היום. בנימין נתניהו וממשלת ישראל אתם צריכים להתבייש בעצמכם. אתם צריכים להתבייש שכמעט 200 יום אנחנו פה וכל ניסיונות החילוץ של צה"ל נכשלו".

הירש אמר, את המילים שמחבלי חמאס האכזריים הכתיבו לו: "אתם צריכים להתבייש שהפצצות חיל האוויר הרגו כמעט 70 חטופים כמוני. בזמן שאתם יושבים ועושים ארוחות חג עם המשפחות שלכם, תחשבו עלינו, החטופים שעדיין כאן בגיהנום מתחת לאדמה, בלי אוכל בלי מים בלי שמש, בלי הטיפול הרפואי שאני כל כך צריך".

את הסרטון הוא סיים בפנייה ישירה למשפחתו: "אימא, אבא, ליבי ואורלי אני אוהב אתכם מאוד ומתגעגע אליכם מאוד, ואני חושב עליכם כל יום שאני נמצא פה. אני יודע שאתם למעלה עושים הכול כדי שאני אחזור הביתה כמה שיותר מהר. אני צריך שתישארו חזקים בשבילי ולא להפסיק להילחם עד שאני וכל אחד ואחד מהחטופים נחזור הביתה בשלום. אני מצפה ומקווה לראות אתכם בקרוב אחרי שכל השיגעון הזה יסתיים בקרוב. לי, חג שמח כבר לא יהיה, אבל אני מקווה שהצלחתי לפחות לתת לכם קצת נחת בחג הזה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום