כך תעשי את זה נכון: כל הסודות לכביסת מצעים שיעשו אותך מאושרת

את יכולה לקלף את המצעים מהמיטות, יחד שמיכות הקיץ והכיסויים ולהכניס אותם למכונת הכביסה כמו כל בגד ולקבל את התוצאה שאת מכירה, את יכולה גם להשקיע בשימת לב לכמה טיפים קטנים וקלים, שיהפכו את המצעים שלך לכאלו שהכי חלומי לישון עליהם

אורלי אביב | קול כבודה 8.5.2024 | 10:03

מצעים | צילום: שאטרסטוק

כיבוס מצעים נראה לרובינו פשוט, ממש כמו כיבוס בגדי היום-יום. אבל למעשה, אם נלמד את הכללים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול, נוכל לקבל מצעים רייחניים ומאווררים, כמו שאתן חולמות לישון עליהן בסוף היום.

אז איך עושים את זה? הנה כמה כללים פשוטים לביצוע:

קודם כל שומרים על הצבע: הפרידו את המצעים לפי צבעים, מצעים כהים, כבסו בנפרד. גם אם הם מאותו סט עם חלקים בהירים. (כמו הסטים המודרניים בהם לשמיכה והכרית צבע מנוגד לסדין) אל תתפתו לשמור על הסט, כביסה יחד עלולה להעביר את הצבע ולגרום לעוגמת נפש אמיתית.

בעדינות: מצעים זקוקים לניקוי עדין ובמיוחד לאוורור, לכן, השתמשו בחומרי ניקוי עדינים, מרככים המיועדים לבגדי תינוקות טובים יותר לשימוש בכביסת מצעים והעיקר – אל תדחסו כמות גדולה של מצעים במכונה אחת. תפרידו ותאווררו את תהליך הכיבוס.

אופן ההפעלה: כיבוס מצעים מומלץ בעיקר על ידי מים קרים (לא הרתחה) ועם שטיפה נוספת (פעולה ארוכה) כדי לשטוף את שאריות החומר ולהותיר את המצעים רעננים וחלקים.

ייבוש ואוורור: אפשר לייבש מצעים במכונת ייבוש, אבל האמת, שהנאה אמיתית ממצעים עם ריח ומרקם מפנק, אפשר להשיג בעיקר על ידי ייבוש באור השמש, כשהרוח הטבעית מנשבת עליהם, ומפזרת היטב את תהליך היבוש, באופן שכל חלק במצעים מקבל את שלו. בנוסף, תליית מצעים בשמש, גורמת להכחדת חיידקים ובקטריות המתפתחות על בגדים.

שווה להתאמץ טיפ טיפה יותר בכיבוס מצעים, זו השקעה חוזרת (-:

קול כבודה

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום