"שתי משפחות נאנקות תחת הקושי הנורא"

הגאון הגדול רבי מיכל זילבר שליט"א, מעיד: מדובר במשפחות של תלמידי חכמים מובהקים, מהעילית העילאית של תלמידי החכמים • חייבים לתמוך בהן בשעתן הקשה, כי המצב שם חמור במיוחד • ויש לרב שליט"א גם הבטחה מאוד מיוחדת עבור מי שיתרום – פי אלף בשכרו!

בשיתוף קופת העיר | חרדים | תוכן שיווקי 8.5.2024 | 14:36

ר' מיכל זילבר | צילום: קופת העיר

מצוקה קשה במיוחד של שתי משפחות של יהודים תלמידי חכמים מופלגים, קורעת את לבו של הגאון רבי מיכל זילבר שליט"א, ומדירה שינה מעיניו. 

לעזרה דחופה הקליקו כאן>>>

הרב שליט"א מדגיש שמדובר במשפחות שכל חייהן לא נזקקו ולא ביקשו עזרה, הם תמיד הסתדרו עם מה שיש, אבל בתקופה האחרונה, שתי המשפחות, כל אחת בנסיבות אחרות, נקלעו למצב כלכלי קשה במיוחד, עד כדי כך שהן נמצאות בסכנת התפרקות חלילה וחס. 

קשה לתאר עד כמה כואב הדבר שמשפחה נאלצת לבקש עזרה, במיוחד כשמדובר באנשים שלא הורגלו לכך ותמיד היו מהנותנים ומהמסייעים לאחרים. הכאב עצום, ההשפלה אינסופית, התחושה קשה במיוחד, ולכן נחלץ הרב זילבר שליט"א, אחרי עשרות שנים שבהן הוא נחשב לאחד מגדולי מרביצי התורה בדור, ובכל זאת מעולם לא ביקש דבר מהציבור, וכעת בפעם הראשונה הוא יוצא החוצה ו'מנצל' את מעמדו ואת ההערצה שיש לרבים בציבור אל הרב שפתח את שערי הש"ס בפני כלל ישראל, ומבקש לסייע ולעזור לשתי המשפחות הללו. 

"אני רוצה להגיד בצורה הכי פשוטה", אומר הגר"מ זילבר שליט"א, "אני מכיר שתי משפחות, מיקירי ירושלים, מהעילית העילאית!". 

"מי שיוכל לקחת חלק בעניין הגדול הזה, מדובר בשתי משפחות מהיקירות ביותר שיש, כל חייהם לא נזקקו לשום דבר - ועכשיו שנזקקו, אשרי מי שייתן את ידו לכך!!!".  

הגאון רבי מיכל שליט"א מוסיף ברכה כפולה ומכופלת עם הבטחה מאוד מיוחדת למי שיתגייס לסייע למשפחות הללו: "שכרו מן השמים! ובורא עולם בוודאי שיכול לשלם לכך אחד אלף לפי שכרו, וכה ייתן ה' וכה יוסיף, חיים כולכם היום!". 

הרב זילבר אומר שמי שיתרום אלף שקלים לטובת שתי המשפחות שסובלות ממצוקה קשה, יזכה לקבל שכרו פי אלף מהשמים! כולנו יודעים ש"אלף פעמים אלף", זה מיליון. זה הזמן שבו כולנו הופכים למיליונרים, תורמים אלף שקלים וזוכים לקבל ברכה משמים פי אלף! 

לעזרה דחופה הקליקו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום