שיבושים באפליקציית הניווט וויז: קבלו את הטריק שיפתור לכם את התקלה

עשרות אלפי נהגים נחשפו בימים האחרונים לתקלה משונה בתוכנת הניווט waze כשזמני ההגעה אל היעד נעלמו ואיתו גם זמני הדרך המשוערים עד להגעה אל היעד | אך מסתבר שיש לכך פתרון והוא די פשוט

יוסי ריינר | טכנולוגיה 24.2.2022 | 07:26

ווייז | צילום: מתוך האפליקציה

אפליקציית הניווט ווייז זוכה לפופולריות רבה מצד המשתמשים בישראל, אך מידי תקופה צצות ועולות באגים בממשק, ומקשה על ציבור הנהגים שנשארים חסרי אונים.

אם עד כה הכרנו את הבעיה הנפוצה של ה"אין קליטת GPS" ושלא ניתן לקבוע מיקום, או לחילופין קושי באיתור יעדים באמצעות המערכת וכו', מסתבר שאלו אינן התקלות היחידות באפליקציית הניווט הפופולרית, ובהחלט ניתן לומר ש"בחור חדש הגיע לשכונה."

לפני תקופה קצרה נחשפו מאות אלפי המשתמשים לבאג מפתיע שעוד לא היה בתולדות האפליקציה.

משתמשים שעדכנו את הגרסה האחרונה בחנות האפליקציות דיווחו כי לא ניתן לראות את מועד ההגעה וכן את הזמן המשוער שהדרך לוקחת עד להגעה אל היעד, דבר שהשאיר את המשתמשים חסרי אונים אל מול הבאג הדי טרי שנכנס אחר כבוד למערך התקלות של האפליקציה.

תופתעו, אך יש לכך פתרון והוא די פשוט. כל מה שאתם צריכים הוא להפעיל את הוויז ולבחור את יעד הנסיעה, במקביל אתם נכנסים להגדרות המכשיר - חיבורים - רשתות תקשורת סלולרית - מצב רשת - אתם מקישים על מצב רשת 3g/2g ומיד לאחר מכן מחזירים למצב הקודם - LTE, כנסו חזרה לוויז ותופתעו לגלות שהתקלה נפתרה.

חשוב לציין שהיא תקפה לנסיעה אחת ותאלצו לעשות זאת בכל פעם שתבחרו יעד נסיעה חדש.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום