המונים הזמינו דרך 'נתיב מובייל' את המכשיר המתקדם בעולם

חברת 'נתיב מובייל' ממשיכה להפתיע את לקוחותיה עם שיווק דגמי הסמארטפונים החדישים והטכנולוגים ביותר בשוק הסלולר, בגרסתם הכשרה • הכירו את המכשיר הנייד המתקדם ביותר בעולם - גלקסי S22

יוסף אור | טכנולוגיה | תוכן שיווקי 2.3.2022 | 10:47

S22 | צילום: UNSPLASH

המהפכה הטכנולוגית בשיאה, והיא אינה מותירה מאחור את את ציבור יראי השמים המעוניין ליהנות ממיטב החידושים בעולם הטכנולוגיה, בלי להיחשף לתכנים בלתי ראויים.

מי שמהווה דגל בתחום הטכנולוגיה הכשרה הינה ענקית הסלולר הכשר 'נתיב מובייל', שהייתה חלוצה בתחום ההגנה ברשת ועד היום נחשבת לספקית הסמארטפונים הכשרים, הגדולה והמובילה בעולם. 

כעת החלה החברה לשווק את הסמארטפון המתקדם ביותר בעולם, הלא הוא גלקסי S22 המופיע בשלוש גרסאות - הגרסה הקלאסית, גרסת ה-ultra וגלקסי +S22. המכירה החלה עוד בטרם הושק המוצר באופן רשמי בארץ וכעת ממשיכה ביתר שאת.

במכשיר החדש של סמסונג, ניתן ליהנות מפונקציות משוכללות שישדרגו משמעותית עבור חובבי הטכנולוגיה את חווית השימוש היומיומית בסמארטפון. לרבות מצלמה לצילום לילה, סוללה שיכולה להחזיק יותר מיום שלם וכן תכונות בינה מלאכותית חדשות ומסקרנות.

הסיבה בגינה התאפשר לחברת 'נתיב' לספק את המכשירים בכזו מהירות היא בין היתר בשל הסכם שיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה העולמית סמסונג, המאפשר לחברה לספק באופן ראשוני, את המכשירים העדכניים ביותר בעולם וכן את האפשרות להטמיע את מערכת ההגנה והסינון המתקדמת בתוך המכשיר, בלי לפגוע במערכת ההפעלה שלו.

כמו כן, הקידמה הטכנולוגית של 'נתיב מובייל' באה לידי ביטוי בשירותי ההגנה המתקדמים, המעניקים לכם ביטחון מלא במהלך הגלישה, כולל שירות הגנה online עבור פתיחת אפליקציות בצורה מוגנת.

מהרו להבטיח את רכישת המכשיר החדש בהקדם>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום