מתקפה חריפה נגד בנט: "התרנגול שעומד בראש ערימת הזבל"

מתקפה חריפה במיוחד השמיע הבוקר יו"ר המפד"ל לשעבר אפי איתם, נגד מי שגנבו את קולות מצביעי הציונות הדתית והקימו ממשלה עם התנועה האסלאמית | על בנט: "נהיה כמו התרנגול שעומד בראש ערימת הזבל ומכריז על עצמו כמלך השכונה, בסיוע מנסור עבאס" | וגם: "מקווה שאיילת שקד תעלם מהזירה הפוליטית"

קובי עוזיאלי | פוליטי 18.5.2022 | 15:17

נפתלי בנט | צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יו"ר המפד"ל לשעבר, תת אלוף במילואים וח"כ לשעבר אפי איתם, יוצא במתקפה חריפה נגד מי שלימים ירש את תפקידו כמנהיג הפוליטי של הציונות הדתית ראש הממשלה נפתלי בנט, שלדידו סר מן הדרך וכבר אינו מנהיג המחנה.

בראיון שהעניק הבוקר איתם לאיש התקשורת שרון גל ברדיו 'גלי ישראל' אמר: "ראיתי שתי מגמות אצל בנט. האחת היא המגמה ממנה כביכול הוא בא, הציוני הפטריוטי, והמגמה השניה זה אגו פרוע ותשוקה להיות ראש ממשלה. הייתי אומר לו: בנט תרסן, האגו הזה יתהפך עליך".

אפי איתם. צילום: פלאש 90.

עוד הוסיף ותקף: "אני לא יודע מי מייעץ לו אבל ברגע של אופורטוניזם הוא נהיה כמו התרנגול שעומד בראש ערימת הזבל ומכריז על עצמו כמלך השכונה, בסיוע מנסור עבאס. אני יכול להתווכח עם לפיד, עם סער, אפילו עם אנשי מרצ… זה וויכוח לגיטימי בתוך המשפחה היהודית. אבל ברגע שהכניסו את הביריון האיסלאמיסטי - זהו פשע נגד הציונות".

ח"כ לשעבר אפי איתם הבהיר במהלך הראיון: "אני אומר דבר חריף, הדבר הזה מביא אותנו על עברי פי פחת. ברור שממשלה בהרכב הזה לא יכולה לפעול. אני מקווה שאיילת שקד תעלם מהזירה הפוליטית, שיהיה ברור - זה לא כעס אישי, אני חושב שהם עשו משהו שלא מאפשר להם להמשיך ולהופיע בבמה הציבורית".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום