יונדאי נערכת למתקפת דגמים - מעממיים ועד מפוארים

הדגם הראשון של יונדאי שהיבואנית מבטיחה השנה הוא סנטה פה החדש, רכב הכביש שטח הגדול של יונדאי שלפי היבואנית יצויד בהנעה היברידית

רוני נאק | רכב ותחבורה 24.4.2024 | 08:47

יונדאי סנטה פה | צילום: יונדאי

מבול הרכבים הסינים שמגיעים לישראל והמעבר ההדרגתי להנעה חשמלית לא נעלמו מעיני יבואנית יונדאי, שנערכת להציג השנה בישראל לא פחות מעשרה דגמים חדשים. כך עולה מהודעת היבואנית שמכינה תוכניות רחבות היקף לשוק הרכב הישראלי. לפי התוכניות שהיבואנית מפרסמת, שפע של דגמים חדשים יגיעו לישראל, מעממיים ועד מפוארים, מהיברידי ועד חשמלי ספורטיבי ובתכנון יש גם דגמים קטנים.

הדגם הראשון של יונדאי שהיבואנית מבטיחה השנה הוא סנטה פה החדש, רכב הכביש שטח הגדול של יונדאי שלפי היבואנית יצויד בהנעה היברידית. לצידו תגיע גם יונדאי איוניק 5 N, הגרסה הספורטיבית של איוניק 5 החשמלית. לאיוניק 5 הספורטיבית יש מנועים שמפיקים מעל 650 כוחות סוס.

גם יונדאי קספר העירונית הקטנה תגיע לישראל וסביר להניח שהיא תהיה אחד הדגמים הזולים של יונדאי בארץ כמו גם הגרסה הספורטיבית של יונדאי אלנטרה שנקראת N ומסוגלת להגיע למהירות 250 קמ"ש.

לצד הדגמים החדשים יש ליונדאי גם שפע של דגמים שעברו עדכונים. הרשימה כוללת את יונדאי טוסון שעבר שדרוג של תא הנוסעים ושל העיצוב, המיניוואן מוביל הנוסעים בשם סטאריה שיגיע לישראל בגרסה היברידית שתתווסף לגרסת הדיזל שכבר משווקת בישראל וגם שני רכבי פנאי. אחד גדול ועם 7 או 8 מושבים בשם פאליסייד והשני קטן ועם אופי אירופאי בשם באיון. שני הדגמים האלה עברו לאחרונה מתיחת פנים ועדכונים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום