גט טקסי הודיעה על עלייה של 50% במחירים לנהגים

מהחודש הבא, חברת "גט טקסי" מעלה מחירים עד גובה של כחמישים אחוזים במסלולים השונים שבהם הנהגים מתקשרים עם החברה. עדיין לא ברור איך העלייה תשפיע על הצרכן מאחר והמחירים צמודים למדד שנמצא בפיקוח

חזקי ניימן | רכב ותחבורה 18.4.2022 | 09:48

מוניות. אילוסטרציה | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

מפעילת המוניות הגדולה "Gett" תעלה מחירים לנהגיה בעשרות אחוזים החל מתחילת החודש הבא - כך פורסם לראשונה אתמול (ראשון) בכאן 11. עליית המחירים צפויה במסלולים השונים שבהם הנהגים מתקשרים עם החברה.

נהג שמתקשר עם החברה במסלול סוף שבוע ושילם עד כה 199 שקלים, ישלם מעתה כ-50% יותר, 299 שקלים. מסלול נוסף, לנהגים מזדמנים, צפוי לעלות מ-49 ל-199 שקלים. עדיין לא ברור איך העלייה תשפיע על הצרכן בקצה. מחירי הנסיעה במונה נמצאים בפיקוח, ובשלב זה לא צפויים לעלות.

מחברת "Gett" נמסר: "אנו משקיעים תקציבים משמעותיים בפיתוח האפליקציה, במטרה לייצר עבור הנהגים הבוחרים להתקשר עימנו ביקושים רבים ואפשרויות נוספות להגדלת ההכנסות, כפי שנהגה החברה מיום הקמתה. החברה מעדכנת בימים אלו מסלולים לנהגים ועושה זאת בצורה מידתית".

נציין כי על פי החוק נהג מונית חייב להפעיל מונה בכל נסיעה. בשעות הלילה ובערבי שבת וחג נהוג תעריף מיוחד. בנסיעה בינעירונית הנוסע רשאי לבחור בתחילת הנסיעה בין תשלום לפי מונה או לפי התעריף שנקבע בצו פיקוח, כמו כן נהג מונית לא יכול לסרב להסיע נוסע או את מטענו, וחייב להסיע את הנוסע ואת מטענו לכל יעד שיבקש.

בנוסף, נהג מונית אינו יכול להתנות העלאת נוסע למונית בנסיעה ארוכה או במחיר גבוה, ולא ראשי לאסוף נוסעים נוספים במהלך הנסיעה אלא לפי בקשה של מזמין הנסיעה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום