רה"מ בנט מגיב לירדנים: "מצפים מכולם שלא להצטרף לשקרים"

ראש הממשלה בנט התייחס בשעה האחרונה למתקפה הקשה מצד ראש ממשלת ירדן שעודד את מיידיי האבנים בהר הבית. רה"מ אמר כי "בשבוע האחרון מתנהל נגדנו מסע הסתה פרוע בהכוונת חמאס". גם שר המשפטים סער הגיב: "ההתבטאויות המושמעות הינן חמורות ובלתי מקובלות"

ארי קלמן | מדיני 18.4.2022 | 18:41

ראה"מ נפתלי בנט | צילום: לשכת ראש הממשלה

בישראל זועמים על דבריו של בישר אל-ח'סאוונה, ראש הממשלה הירדני, שבירך את הפלסטינים ואת כל עובדי הווקף האסלאמי הירדני, "שעומדים בצורה נעלה כמו צריח ואלה שמשליכים אבנים על הפרו ציוניים המטמאים את מסגד אל-אקצא באבטחת ממשלת הכיבוש הישראלי".

ראש הממשלה נפתלי בנט צייץ בטוויטר: "בשבוע האחרון מתנהל נגדנו מסע הסתה פרוע בהכוונת חמאס. "הנה האמת", הציג רה"מ, "ישראל עושה הכול כדי שכולם כתמיד יוכלו לחגוג את החגים בבטחה - יהודים, מוסלמים ונוצרים".

‏ראש הממשלה בנט הוסיף "אנחנו מצפים מכולם שלא להצטרף לשקרים ובטח לא לעודד אלימות כנגד יהודים". בנט הבהיר כי "מדינת ישראל תמשיך לשמור על בירתנו ירושלים פתוחה לכל".

גם סגן ראש הממשלה, שר המשפטים גדעון סער צייץ בחריפות נגד דברי ראש הממשלה הירדני: "ההתבטאויות המושמעות מצד בכירים בממלכת ירדן הינן חמורות ובלתי מקובלות. ריבונות ישראל בירושלים בירתה היא המבטיחה את חופש הפולחן לבני כל הדתות בעיר. הניסיונות של גורמים קיצוניים וטרוריסטים, כמו החמאס, להצית את השטח באמצעות קמפיין אנטי-ישראלי שקרי הם שקופים ואותם יש לגנות ולהוקיע".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום