טבע ושופינג: חופשה כשרה למהדרין ביעד הכי מפתיע באירופה

איזו מדינה מציעה לכם טיולי טבע מרהיבים, שופינג ללא מע"מ ואפשרות גיחה לצרפת וספרד? תור פלוס עם חופשה כשרה למהדרין, שכוללת פינוקים יוצאי דופן ומחיר אטרקטיבי במיוחד, באחד מהיעדים הלוהטים של העשור האחרון

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 11.6.2023 | 15:45

נופים מרהיבים | צילום: מתוך אתר החברה

תור פלוס לא מפסיקה להפתיע: חברה התיירות המובילה במגזר החרדי יוצאת השנה למסע מיוחד, ביעד אטרקטיבי במיוחד - אנדורה. אחרי שהחברה כבשה מספר יעדים פופולריים באירופה, הפעם תורה של הנסיכות הקטנטנה השוכנת בין צרפת לספרד, לארח את חופשת הקיץ הבאה שלכם, במלון Ski Plaza (סקי פלאזה) עם סטנדרט האירוח והכשרות יוצאי הדופן של תור פלוס ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.

לחצו כאן למידע נוסף ותהנו מכל הפלוסים>>>>

ליהנות מכל העולמות

אנדורה, שהפכה ליעד פופולרי עבור תיירים מכל רחבי העולם, מתאפיינת בנופים מרהיבים ופראיים של הרי הפירנאים וניתן לבקר בה במספר נהרות יפהפיים ואף ליהנות ממסלולי הליכה וטיפוס מצוינים.

רבים מכירים את המדינה בזכות אתרי הסקי הרבים שלה, אולם בקיץ, כשהשלג נמס, מציעה אנדורה מגוון רחב של מסלולים בדרגות קושי שונות לחובבי צעידה בטבע. כמו כן ניתן ליהנות בה מרכיבה על אופניים, רכיבה על סוסים, שייט ודיג בין הנופים המרהיבים.

אנדורה מאפשרת גיחה לצרפת וספרד שכנותיה בנסיעה יחסית קצרה וכך מעניקה לכם "שלושה יעדים בכרטיס אחד". בצרפת תוכלו לבקר בפארקים לאומיים וערי מבצר עתיקות ובספרד בעיר העתיקה ובמוקדי תיירות מרכזיים נוספים.

אנדורה גם שופעת במרכזי קניות פופולריים ומציעה מסע שופינג נפלא לחובבי הקניות, זאת בין היתר בשל הפטור ממע"מ במדינה והמחירים המשתלמים במיוחד של במגוון החנויות.

לצד כל אלה, תור פלוס מנעימה את שהותכם כמו שרק היא יודעת. במלון מתוכננת תוכנייה עשירה וחגיגה קולינרית למהדרין, עם ארוחות גורמה מלאות בכל טוב ומטעמי שף נדירים, כשהכל תחת השגחת הכשרות המהודרת ביותר. 


פינוקי גורמה של תור פלוס • מתוך אתר החברה

תור פלוס מציעה למטיילים אופציה לחבילה מורחבת, הכוללת טיולים מאורגנים ומודרכים מטעם החברה, כך שתוכלו ליהנות מכל הפלוסים שמציעה אנדורה, בנוחות ובשלווה עם ארוחות דשנות במהלך הטיולים וכן תוכלו להבטיח שלא תפספסו שום אטרקציית חובה מתוך המבחר הגדול שמציעה אנדורה.

לחצו כאן למידע נוסף ותהנו מכל הפלוסים>>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום