החסיד שניהל את סקולען הלך לעולמו בגיל 84

בירושלים נפטר לבית עולמו של איש ירושלים הרה"ח רבי מאיר איזק ז"ל, ממנהלי מוסדות סקולען בארה"ב ותושב ביתר עילית בשנים האחרונות והוא בן 84 בפטירתו. הלוויתו בצהריים משמגר להר המנוחות

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 21.8.2023 | 08:00

הרה"ח רבי מאיר איזק ז"ל | צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מירושלים הגיעה הבשורה על פטירתו של הרה"ח רבי משה מאיר הלוי איזק ז"ל מחשובי חסידי סקולען ומאנשי ירושלים, והוא בן 84 בפטירתו. 

המנוח ז"ל נולד לאביו הרה"ח רבי אפרים הלוי איזק ז"ל. היה חתנו של הגאון החסיד הישיש רבי שמואל אשכנזי זצ"ל מדמויות ההוד של ירושלים של למעלה תושב שכונת בתי אונגרין עשרות שנים ואיש ספר נודע שהלך לעולמו בגיל 98.

במשך השנים התגורר בארה"ב והיה ממקורביו של האדמו"ר מסקולען זצוק"ל, ניהל במשך שנים ביד רמה את מוסדות 'חסד לאברהם' סקולען בניו יורק והיה ממקורבי בית סאדיגורה. 

היה טוב לכל, איש חסד ומרבה להיטיב. ניהל קרן צדקה פרטית וסייע לנזקקים, התהלך בשמחה ובקורת רוח תמיד כשבת שחוק נסוך על פניו. היה אוהב התורה ולומדיה, אציל המידות, נקי כפיים, אהוב על הבריות, מאיר פנים לכל אדם, פתח ביתו ולבו לכל דכפין.

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על אדם מיוחד שהיה חסיד בכל רמ"ח אבריו, דמות מיוחדת שהייתה ואיננה. 

בעשור האחרון חזר להתגורר בישראל והתגורר בעיר ביתר עילית שם קבע את מקום תורתו ותפילתו בקביעת עיתים לתורה בכל יום בבית המדרש של קהל עדת ירושלים המתמידים. 

מסע הלוויה תצא היום בשעה 13:15 בצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום