האברך נפטר ממחלה שבוע לפני חתונת בנו הבכור

הלך לעולמו לאחר מחלה קשה האברך הרה"ח רבי פנחס מנחם זוננפלד ז"ל מבני ברק והוא בן 51 בפטירתו. שבוע לפני חתונת בנו הבכור בשבוע הבא. הבעל מנגן ששימח אותו בבית החולים בדברים מצמררים ממיטת חוליו

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 28.8.2023 | 12:35

הרה"ח רבי פנחס מנחם זוננפלד ז"ל | צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק נפטר הבוקר לבית עולמו לאחר המחלה הקשה האברך הרה"ח רבי פנחס מנחם זוננפלד ז"ל מבני ברק והוא בן 51 בפטירתו. 

המנוח ז"ל נולד בב' אב תשל"ב לאביו שילבחט"א הרב החסיד ר' מרדכי אייזיק זוננפלד מחשובי חסידי גור וחבר הנהלת בית המדרש הגדול של החסידות בירושלים שהיה משב"ק אצל אדמו"רי בית גור, וצאצא של רבה של ירושלים הגאון רבי יוסף חיים זוננפלד זצוק"ל ולמעלה בקודש של המהרש"א, הלש"ה, בעל התוס' יו"ט, עבודת ישכר, מהר"א שאג ומהר"א וייס ממונקאטש זי"ע. 

בילדותו למד בת"ת גור ירושלים, ואחר כך בישיבה לצעירים נר ישראל ובישיבת שפת אמת.  בהגיעו לפרקו נשא את רעייתו בתו של הרב ר' מרדכי ליברמן מחשובי מתנדבי ההצלה הוותיקים בעיר בני ברק. 

ברבות השנים התקרב לחצר תולדות אהרן, לחצר חסידות לעלוב, ואף למד בחברותא עם יבלחט"א האדמו"ר מקרעטשניף ירושלים. מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על אברך יקר שביקרים משכמו ומעלה ששקד על התורה כל ימיו. 

פטירתו מתרחשת שבוע בלבד לפני חתונת בנו הבכור החתן אהרן יחזקאל זוננפלד שיינשא בשבוע הבא יום שלישי בבני ברק מיד עם סיום השבעה. 

הבעל מנגן ר' מאיר אדלר כתב היום דברים מצמררים: "ניגנתי בבית חולים, הגענו לטיפול נמרץ, שוכב שם יהודי ממש בשעותיו האחרונות ה"י. ביקש ממני להתכופף לפה שלו, לוחש לי, אני מחתן השבוע את הבן הבכור שלי, חודשים אני כבר מאושפז ולא יכולתי לדאוג לו כלום, תבטיח לי שהחתן לא יעבור בושות ואני מתחנן שתפנה לעם ישראל שיחתנו אותו בכבוד, אפילו אם אני כבר לא יהיה בעולם הזה".  

מסע הלוויה יתקיים היום בשעה 14:30 בצהריים מביתו ברחוב רמב"ם 21 בבני ברק, ומשם לירושלים דרך בית הלוויות שמגר להר הזיתים שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום