אסון: הבחור אריה כהן ז"ל נהרג בתאונת דרכים

לאחר שהרופאים נלחמו על חייו במשך כמה ימים בעקבות תאונה קשה, הלך לעולמו הבחור אריה כהן ז"ל מבני ברק שהותיר אחריו משפחה גדולה עשרה אחים ואחיות וחברים רבים שמבכים את לכתו בגיל 22 

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 14.9.2023 | 12:04

הבחור אריה כהן ז"ל | צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: אתמול הובא למנוחות הבחור אריה כהן ז"ל מרחוב הרב שך בבני ברק שנפצע אנוש בתאונת אופנוע בפתח תקווה לאחר שרכב בו נסע נהג שתוי נכנס בו בעוצמה ולמגינת כל לב הוא נפטר ל"ע בבית החולים בלינסון בפתח תקווה והוא בן 22 בלבד. 

רבים התפללו לרפואתו השלמה ורבים קיבלו קבלות טובות לרפואת אריה בן זהבה אך למרבה הצער, אריה לא שרד והוא נפטר לבית עולמו כשהוא מותיר את משפחתו וחבריו אבלים ודוויים שהיו סביב מיטתו שאמרו איתו את פסוקי הוידוי. 

הבחור אריה כהן ז"ל נולד בבני ברק להוריו הרב דוד כהן שיחי' שמזכה את הרבים בהלכות, ולאמו מרת זהבה שתחי' אישה צדקנית שביתם בבני ברק פתוח לרווחה, בבית זה גדל וינק את מידת החסד. 

חבריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על בחור זהב שכל כולו למען השני, "הוא היה הלב של החברים, מעולם לא דיבר רע על אף אחד, תמיד היה שמח בשמחה של השני, ולהפך ל"ע מצטער בצערו של חברו. תמיד היה כיף לידו הוא היה מארח תמיד בביתו את כולם, הקב"ה לוקח את הטובים".  

חבריו מסרבים לעכל כי אריה היה ואיננו עוד, ומספרים על קבלות טובות שקיבלו לרפואת חברם האהוב שהקבלות הטובות עלו איתו יחד למעלה לפני כסא הכבוד. 

אריה הותיר אחריו את הוריו ועשרה אחים ואחיות. 

במסע הלוויה שיצא אתמול (רביעי) מביתו בבני ברק לעבר בית העלמין באלעד שם נטמן, השתתפו קהל רב שליווה אותו בדרכו האחרונה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום