מתחת לרדאר: מכירת פריסייל במיקום הטוב ביותר

באזור הטוב ביותר בעיר גבעת שמואל ימכרו 12 דירות מתחת לרדאר ובתנאי פריסייל

אליקים דהן | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 2.1.2024 | 16:14

גבעת שמואל. אילוסטרציה | צילום: Yossi Aloni/Flash90

כל מי שחי במרכז פגש את עליית המחירים הגבוהה בשנים האחרונות. הסיבה הפשוטה והעיקרית אשר גרמה לכך היא ביקוש גבוה והיצע קטן, ובכל זאת חברת פאוור גרופ הצליחה לאתר לכם פרויקט חדש ובשלבי הפריסייל ,בו ימכרו 12 דירות בלבד בהנחה משמעותית ובתנאים הטובים ביותר הקיימים בשוק בכלל ובעיר בפרט וכל זה רגע לפני עליית המחירים הצפויה באזור.

לשמור לכם מקום?

למה דווקא גבעת שמואל?

העיר גבעת שמואל הינה אחת מהערים המבוקשות ביותר באזור המרכז העיר גובלת מצידה הדרומי בעיר רמת גן, במזרחה העיר פתח תקווה ,ובני ברק וקריית אונו בדרומה כמו כן נהנית השכונה מקרבה לצירים ראשיים ופיתוח אדיר של כלל התשתיות, מוסדות החינוך מרכזי הפנאי ועוד, כלל המעלות הללו גורמות לביקוש אדיר לעיר ואילו היצע הבנייה בעיר נמוך ולהזכירכם מדגיש אבי ממן סמנכ"ל השיווק בחברה "עליית מחירים לרוב נובעת מהיעדר היצע וביקוש גבוה"

האם כדאי בכלל לרכוש כעת דירה?

"אנשים לא מבינים את גודל השעה" צועק אבי "בנק ישראל התחיל השבוע את מהלך הורדת הריביות ומלבד ההקלה על הרוכשים מהלך זה יוצר אפקט פסיכולוגי עצום והרוכשים ינהרו לשוק בחזרה ובכלל אם נבחן את מה שקרה במדינה בשנה האחרונה אנחנו נראה שקצב התחלות הבניה ירד ב-26%! גם ככה אנחנו נמצאים במחסור עצום של דירות וכעת גם התחלות הבניה יצטמצמו, בנוסף המלחמה הביאה לגל עליה אדיר מצד יהודי העולם, שמבינים שישראל היא הבית וכולם רוצים דירות בישראל, כמו כן לאחר משבר גדול במדינה כגון מלחמות / קורונה וכד' ראינו עליית מחירים קטסטרופלית."

"לדעתי" מדגיש אבי "חוט השערה מבדיל בן ההזדמנויות שעוד ניתן לאתר בשוק לגל של עליות מחירים והחכמים עוד יספיקו את הקרון האחרון"

לשמור לכם מקום?

ומהי עסקה בשלב הפריסייל?

רגע לפני שיוצא היזם לשיווק הפרויקט ובכדי לקבל את הערבות הבנקאית מחויב היזם למכור מס' מצומצם של דירות, שלב זה נקרא שלב הפריסייל, בשלב הפריסייל המחירים והתנאים טובים יותר באחוזים לא מבוטלים מהמחיר בו יצא היזם לשיווק ואם כבר הזכרנו תנאי תשלום, בפרויקט שאנו מציעים ישנם תנאי תשלום גם של 20% בלבד בעת חתימת חוזה והיתרה רק באכלוס! הפרויקט בעל פארק פרטי לדיירי הבניינים ויבנה בסטנדרט בניה עשיר ומכובד ביותר.

שימו לב!

לאתר עסקאות בשלב הפריסייל האמיתי בה המחירים נמוכים משמעותית ממחיר השיווק העתידי קשה עד בלתי אפשרי ולרוב מעדיפות החברות להעביר את העסקאות הללו לחברים ומקורבים בלבד ולא לפרסם כלל לציבור הרחב.

חברת "פאוור גרופ" בשיתוף אתר "רשות היחיד" מזמינה אתכם לקבל מידע על הפרויקטים החמים והמיוחדים ביותר בארץ ישירות למייל שלכם.

מעניין אותי לקבל מידע על ההזדמנויות הטובות ביותר בשוק>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום