החיזוק של נתניהו לרגב: "עשית עבודה טובה"

אחרי ישיבת הקבינט הסוערת בה תקפו שרים בממשלה את הרמטכ"ל על הקמת ועדת הבדיקה למחדלי ה-7 באוקטובר, ראש הממשלה נתניהו חיזק את השרה רגב ואמר לה: "כל הכבוד מירי". לשכת ראש הממשלה: "לא היה ולא נברא"

שלו שינברג | פוליטי 20.1.2024 | 20:44

נתניהו, גלנט והרמטכ"ל בפיקוד הצפון | צילום: - עמוס בן גרשום /לע"מ

בתחילת החודש נערכה ישיבת קבינט סוערת במיוחד במהלכה תקפו שרי הליכוד את הרמטכ"ל על החלטתו להקים ועדת חקירה לאירועי ה-7 באוקטובר. בין השרים שתקפו את הרמטכ"ל הייתה אף השרה רגב - והיום נחשפה ב"חדשות 12" תגובתו של ראש הממשלה לכך.

עם תום ישיבת הקבינט, אחד מגורמי המקצוע שישבו צעד לכיוון היציאה מהקריה. בדרכו אל הרכב שמע את ראש הממשלה נתניהו אומר לשרה מירי רגב: ‏"כל הכבוד מירי, עשית עבודה טובה". הגורם המקצועי פנה לממונה עליו ועידכן אותו במה ששמע

בלשכת רה"מ הגיבו: "לא היה ולא נברא. רה"מ לא מנחה את השרים מה לומר בקבינט ולא ניהל שיחה עם השרה רגב לא לפני, לא במהלך ולא לאחר הקבינט".

השרה רגב הגיבה: "שקר וכזב, לא היה ולא נברא. הידיעה של ניר דבורי בעניין צוותי התחקור המטכ"ליים הוכנסה אליי בפתק באמצע הקבינט ובעקבותיו שאלתי את הקבינט לגבי נכונותה. הידיעה הפתיעה את כל הנוכחים, כולל את שר הביטחון שלא ידע מהנושא. באף שלב רה"מ לא שוחח איתי על הנושא".

נזכיר כי במהלך הישיבה המדוברת השרה מירי רגב שאלה: "האם הוקמה ועדת חקירה בצבא על מחדלי 7.10?". הרמטכ"ל הרצי הלוי השיב' "כעת אנחנו עסוקים בלחימה". השרה רגב התעקשה ואמרה לרמטכ"ל: "אתה לא עונה לי ואני רוצה שזה יהיה ברור. יש לנו לא מעט שאלות על התנהלות הצבא, אבל אנחנו כל הזמן אומרים לעצמנו, 'זה לא הזמן אנחנו במלחמה', ואתם בזמן הזה מתחילים לתחקר?".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום