פינת העבריינים: על מסומם, טייס וזה שאין לו רישיון

רוכב אופנוע מפתח תקווה נתפס נוהג למרות שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה. נהג תושב כפר קאסם דהר עם הב.מ.וו שלו במהירות 214 קמ"ש בכביש 6 ליד מחלף נחשונים • סיפורים מהכביש

רוני נאק | רכב ותחבורה 28.1.2024 | 09:25

פול טריילר שהורד מהכביש על ידי משטרת התנועה | צילום: דוברות המשטרה

בשמש, בגשם ובקור: עברייני התנועה ממשיכים במעלליהם ואנחנו כאן כדי להביא לכם את החדשות החמות שמשטרת התנועה מעבירה לנו מדי שבוע, ולפעמים נראה לנו שהעבריינים רק הולכים ומשפרים את יכולותיהם.

כך, בשבוע שעבר היו עסוקים שוטרי יחידת האופנועים של המשטרה באכיפה בתל אביב, כששמו לב לרוכב אופנוע שנראה להם קצת חשוד. הם ביקשו מהרוכב, בן 27 מפתח תקווה, לתת להם רישיון נהיגה והופתעו לגלות שהוא לא שכח אותו בבית: פשוט אין לו רישיון נהיגה. הוא מעולם גם לא הוציא רישיון נהיגה כי הוא פסול לנהיגה על ידי בית המשפט. הנהג נעצר ואת האופנוע משטרת ישראל החרימה לחודש.

אם אתם חושבים שזה סיפור משעשע, מה דעתכם על מסומם לידכם בכביש? בשבוע שעבר המשטרה ערכה בדיקות לרכב בכביש 6 והבחינה במשאית ענק, מה שנקרא "פול טריילר" שצריכה לעבור בדיקה. למי שלא יודע, פול טריילר זו משאית גדולה וכבדה שמי שנוהג בה צריך לדעת היטב מה הוא עושה, במיוחד בכביש המהיר כשהוא נוסע לידכם. אבל משהו בהתנהגות של הנהג לא הסתדר לשוטרים אז הם ערכו בדיקה וגילו שהנהג של המשאית נמצא לכאורה תחת השפעת חומר חשוד כסם. הנהג בן 33 מג'ת נחקר ושוחרר תחת תנאים מגבילים והמשטרה תגיש נגדו כתב אישום.

וכמובן שיש את פינת הטייס, כלומר הנהג שחושב שהכביש הוא מסלול המראה. הכבוד המפקפק הזה שייך השבוע לנהג תושב כפר קאסם בן 34 שהב.מ.וו שלו הצליחה להגיע למהירות 214 קמ"ש בכביש 6 ליד מחלף נחשונים. לרוע מזלו, השוטרים שהיו שם פחות התרשמו מהרצון שלו להיות פרח-טייס והוא נעצר ונכלא. כתב אישום יוגש נגדו ובינתיים רישיון הנהיגה שלו נפסל ל 30 יום.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום