הכירו לעומק את תפקידו של עו"ד משרד הביטחון

המשימה העיקרית של עורך דין משרד הביטחון היא להבטיח שאתם, הלקוחות שפונים אל עורך הדין, תקבלו את מה שמגיע לכם. עורכי דין שעוסקים בתחום הזה מייצגים לא מעט מקרים ואנשים

שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 29.1.2024 | 10:18

אילוסטרציה | צילום: freepik

בעולם המורכב של החוק הצבאי והביטחוני, עורך דין מיומן שמומחה בתחום של משרד הביטחון יכול לעשות את כל ההבדל. אנשי המקצוע המשפטיים האלה מתמחים בייצוג חיילי צה"ל נכים, נפגעי פעולות איבה, שוטרים וגורמי ביטחון אחרים. לכן, אם גם אתם הייתם מעורבים במקרה כזה או אחר ונפגעתם, אתם צריכים עזרה. אומנם החוק היבש קובע שמגיעות לכם זכויות מסוימות, אך לצערנו, יהיה עליכם להילחם כדי לקבל את המגיע לכם. לכן, אם אתם רוצים למצות את הזכויות שלכם כמה שיותר מהר ובצורה מלאה, אתם צריכים עורך דין משרד הביטחון יוכל לעזור לכם. לא רק שאתם צריכים עורך דין כזה, אלא גם רצוי שתכניסו אותו לתמונה כמה שיותר מהר.

האחריות והמומחיות של עוה"ד

המשימה העיקרית של עורך דין משרד הביטחון היא להבטיח שאתם, הלקוחות שפונים אל עורך הדין, תקבלו א מה שמגיע לכם. עורכי דין שעוסקים בתחום הזה מייצגים לא מעט מקרים ואנשים. למשל, אנשים שהפכו להיות נכי צה"ל וכעת דורשים לקבל קצבת נכות, אנשים שנפגעו בפעולות איבה וכדומה. המומחיות של עו"ד בתחום הזה כוללת לא מעט סוגיות. עוה"ד צריך להבין תחילה האם יש עילה לתביעה, ומעבר לכך, הוא צריך לבנות היטב את תיק התביעה. הרעיון הוא כמובן לייצג את הלקוח כך שהסיכוי שהלקוח יקבל פיצוי או קבצה יהיה גדול יותר. היבט מכריע בתפקידו של עורך דין במשרד הביטחון הוא ייצוג לקוחותיו בפני מוסדות וגם ועדות רפואיות. לכן עורך דין כזה חייב להכיר את החוק על בוריו, וגם רצוי מאוד שיהיה לו ניסיון. זה לא מספיק להיות עורך דין כללי עם התמחות בתחומים אחרים שלא קשורים בכלל לעניין. יש צורך בבחירת עורך דין שמכיר לעומק את האתגרים הספציפיים הקשורים לתביעות משרד הביטחון.

בחירת עוה"ד הטוב ביותר

בין אם אתם רוצים לתבוע פיצויים כי הפכתם להיות נכי צה"ל ובין אם הסיבה לתביעה אחרת, אין מקום לפשרות. אם נפגעתם מגיע לכם פיצוי ולכן אתם צריכים עו"ד שיוכל לעזור לכם בכך. אתם בוודאי גם לא רוצים להיכנס עכשיו לתהליך אינסופי שכולל סחבת של שנים. לכן חשוב שתבינו: לעורך הדין שבו תבחרו יש תפקיד מכריע בהשתלשלות העניינים. בין אם אתם רוצים להיות מוכרים כנכי צה"ל ובין אם נפגעתם בפעולות איבה, אתם צריכים מישהו שיעזור לכם לכל אורך הדרך. לכן רצוי שתחפשו לכם עורך דין משרד הביטחון מומחה ומקצועי . כל עוד עורך הדין שלכם יהיה מקצועי, מנוסה ובעל מוניטין, אתם תהיו בידיים טובות. זה ישפיע על השאלה האם תקבלו את הפיצוי שאתם דורשים, ובנוסף, זה גם ישפיע על הזמן שיעבור עד שתקבלו את הפיצוי שמגיע לכם. בחרו עורך דין שמכיר את התחום ושיש לגביו כמה שיותר המלצות, כי מדובר על נושא שאין בו מקום לטעויות או לפשרות.

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום