רה"מ: "בדרך לניצחון מוחלט - עניין של חודשים. נפעל גם ברפיח"

ראש הממשלה נתניהו ערך מסיבת עיתונאים ואמר: "אנחנו בדרך לניצחון מוחלט, הוא בהישג יד". עוד אמר: "נצטרך להחליף את אונר"א, עדכנתי על כך את מזכיר המדינה האמריקני בלינקן"

אברהם פריינד | פוליטי 7.2.2024 | 19:19

ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: תומר אפלבאום, POOL

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ערך הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים ואמר כי "אנחנו בדרך לניצחון מוחלט, הוא בהישג יד, זה עניין של חודשים, צה"ל מחולל נפלאות".

נתניהו גם התייחס לתנאי חמאס ואמר: "המשך הלחץ הצבאי הוא תנאי הכרחי לשחרור החטופים. כניעה לדרישות ההזויות של החמאס לא רק שלא תביא לשחרור שלהם אלא תביא לטבח נוסף".

מכו כן, הוא התייחס לסוגיית 'היום שאחרי' ואמר כי "היום שאחרי זה היום שאחרי חמאס. לאחר שנמוטט את חמאס נבטיח שעזה תהיה מפורזת לחלוטין. יש רק כוח אחד שיוכל להבטיח פירוז - מדינת ישראל.

המשמעות היא שישראל תפעל בעזה בכל מקום ובכל זמן שיידרש כדי להבטיח שהטרור לא ירים שוב את ראשו. הניהול האזרחי של עזה לא יוכל להיות על ידי מי שמחנך לטרור ומממן טרור, וזה אומר שנצטרך להחליף את אונר"א. הנחיתי להתחיל בתהליך הזה ועדכנתי גם את בלינקן".

בנוסף, נתניהו התייחס להמשך הלחימה: "הרסנו את הגדודים. זה אומר שאין מסגרת שמישהו יכול להגיד 'תתקפו את כוחות צה"ל'. אין כזה. אתה מכה עד שיש חוליות ובודדים, וזה מה שאנחנו עושים. מטפלים בהם באמצעות פשיטות שהולכות ונמשכות כל הזמן".

לסיום, נתניהו התייחס לסערה סביב אונר"א ואמר: "נצטרך להחליף את אונר"א, עדכנתי על כך את מזכיר המדינה האמריקני בלינקן".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום