שלושה הרוגים במתקפת מל"ט על רכב בלב בגדאד | תיעוד

דיווח על רכב שהותקף מהאוויר במרכז בגדד | גורמי ביטחון עיראקיים אומרים לאל-ג'זירה כי התקיפה בבגדאד כוונה לרכב שעל פי החשד הסיע אישיות במיליציות הפרו איראניות

ראובן כספי | חרבות ברזל 7.2.2024 | 21:01

הרכב עולה באש | צילום: מתוך הסרטון

בעיראק הותקף הערב (רביעי) רכב של המליציות השיעיות מהאוויר. במקום 4 הרוגים. לפי הדיווחים ברכב נסעה גם אישיות בכירה במליציות הפרו איראניות. ‏לפי סוכנות סאברין ניוז העיראקית, המזוהה עם איראן, מדובר ברכב שהותקף מהאוויר במזרח בגדאד. שוגרו לעבר הרכב יותר מטיל אחד.

 

‏גורמי ביטחון עיראקיים אומרים לאל-ג'זירה כי התקיפה בבגדאד כוונה לרכב שעל פי החשד הסיע אישיות במיליציות הפרו איראניות. כל הסימנים מעידים על חיסול ממוקד של האמריקנים נגד יעד של המיליציות הפרו-איראניות. תקיפה בשעה כזאת בלב שכונה אזרחית עשויה להעיד על מטרה איכותית.

 

לפני מספר ימים קואליציה בראשות ארה"ב ביצעה סדרת תקיפות גדולה - השלישית במספר, מאז החלה ארה"ב לתקוף את יעדי המורדים החות'ים בתימן, כחלק ממאמץ מתמשך להגן על נתיבי השיט בים האדום.

כוחות ארה"ב ובריטניה תקפו 36 מטרות ב-13 מקומות שונים, מסר הפנטגון, התקיפות כוונו לאתרים הקשורים למתקני אחסון הנשק של החות'ים, מערכות לשיגור טילים, מערכות הגנה אווירית ומכ"מים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום