הצוות של סטופ יונים מסביר אם אפשר להרחיק יונים ללא רשת?

רשת יונים היא ללא ספק הפתרון החכם ביותר כיום להרחקה של יונים. הרשת למעשה סוגרת את החורים הגדולים שיש במסתור הכביסה, אך לא אוטמת אותו לגמרי ומאפשרת את מעבר האוויר

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 11.2.2024 | 10:06

אילוסטרציה | צילום: freepik

הגיעו אליכם יונים למסתור הכביסה? אתם רוצים להיפטר מהן אחת ולתמיד ואמרו לכם שרק עם רשת יונים זה אפשרי? במאמר הבא נסביר למה רשת יונים היא הפתרון היחיד שירחיק ממסתור הכביסה שלכם את היונים.

מאיפה נכנסות היונים למסתור הכביסה?

מסתור הכביסה הוא מעין כוך עם חורים שתפקידם לאפשר כניסה של אוויר נקי לצורך ייבוש הבגדים.  בדיוק מהחורים האלו היונים נכנסות, למרות שלא הייתה כל כוונה שזה יהיה ביתן. לרוב הן מקימות במקום זה את הקן שלהן ואף מטילות את ביציהן.

למה מסתור הכביסה הוא מקום שיונים אוהבות?

מסתור הכביסה הוא למעשה המקום המושלם עבור היונים להקמת הקן שלהן והטלת הגוזלים. הכוך הקטן חשוך מעט ומוסתר מפני עופות דורסים והוא מגן בצורה טובה על הביצים ולאחר מכן הגוזלים.

היונים מרגישות בטוח להגיע לשם, להכין את הזרדים עבור הקן מבלי שיפרקו להן אותו, לדגור על הביצים ללא הפרעה ולצאת לחפש אוכל כשהן יודעות שהגוזלים מוגנים.

למה רשת היא הדבר היחיד שיסייע לכם להיפטר מהן?

רשת יונים היא ללא ספק הפתרון החכם ביותר כיום להרחקה של יונים. הרשת למעשה סוגרת את החורים הגדולים שיש במסתור הכביסה, אך לא אוטמת אותו לגמרי ומאפשרת את מעבר האוויר.

דרך חורי הרשת הקטנים, יונים לא יכולות להיכנס באופן וודאי וכך הן למעשה מוותרות על מסתור הכביסה שלכן ובסבירות טובה שהן מחפשות מסתור כביסה אחר לשהות בו.

למה לא לנסות דוקרנים או שיטות אחרות?

מסתור הכביסה הוא כוך דיי גדול וגם אם תניחו דוקרנים או פתרונות הרחקה יונים אחרים, היונים יוכלו למצוא אחד מהחורים האחרים שאין בהם דוקרנים ולהיכנס דרכו.

הדוקרנים ושיטות אחרות הן טובות מאוד, אבל לאזורים אחרים במעטפת הבניין כמו אדן החלון, הגג ומעקות המרפסות, אך הם ללא ספק לא מותאמים למסתור הכביסה. רק רשת נגד יונים שמונחת בצורה נכונה תסייע לכם באמת להיפטר מהן בטווח הארוך.

איזו רשת יונים מומלצת?

את רשתות היונים ניתן לחלק כיום לשני סוגים עיקריים:

·       רשת מפלסטיק – נחשבת לרשת זולה יותר מבין הסוגים הקיימים. לרוב מניחים אותה כאשר התקציב נמוך ואין ברירה.

היא אינה רשת חזקה ועמידה והחורים שלה יחסית גדולים, כך שלא תמיד מאפשרת פתרון לצמיתות או לטווח הארוך, אך היא בהחלט מהווה פתרון יותר טוב משיטות אחרות, במיוחד כשהתקציב שלכם מוגבל.

·       רשת ממתכת – נחשבת לרשת הטובה מבין השניים. היא עמידה, ניתנת לתיקון באופן נקודתי, נשארת תקינה לטווח הארוך והחורים שלה יחסית קטנים ולא מאפשרים כניסה של יונים.

אם אתם מחפשים פתרון איכותי, זה הפתרון הטוב ביותר, אך יש לקחת בחשבון שהוא יותר יקר, אך יישאר אתכם לטווח ארוך יותר ולכן שווה לכם להשקיע אם יש אפשרות כזו.

האם ניתן להתקין את הרשת לבד?

את הרשת לא מומלץ להתקין לבד. יש לדעת לבצע את החיבורים באופן מקצועי ומתוח, כך שיונים לא יוכלו להיכנס.

כמו כן, לרוב מדובר בבעיה שכל האנשים בבניין סובלים ממנה ולכן כדאי להזמין הרחקת יונים עם חברה מקצועית שתתקין רשת מלמעלה למטה לכל הדיירים.

התקנה גורפת לכל דיירי הבניין, תמנע כניסה של יונים לצמיתות בבניין שלכם, לא רק באזור של מסתור הכביסה.

פעמים רבות כשהיונים מזהות קשיים בכניסה למסתור הכביסה, הן פשוט מוותרות ומחפשות מקום אחר לשהות בו.

לסיכום, אם יש לכם יונים במעטפת הבניין ובמיוחד באזור של מסתור הכביסה, אל תחכו שיטילו לכם ביצים ויפקעו גוזלים, פשוט הזמינו התקנה של רשת יונים.

המאמר בשיתוף חברת סטופ יונים – מומחים להרחקת יונים:  https://www.stopyonim.co.il

כאן תוכלו לראות המלצות רבות על החברה

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום