עושים להם סדר: בזכותכם גם הילדים עם מוגבלות קוגניטיבית יצאו לחירות

כולם רוצים לשמוח בחג, לשבת בשולחן הסדר ולשאול בקול מה נשתנה ● אהל שרה יוצא בקמפיין ייחודי לסיוע בצרכי החג לילדים ובוגרים עם מוגבלות קוגניטיבית הנזקקים לסיוע כלכלי לקראת חג הפסח הקרב ובא

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 9.4.2024 | 09:10

צילום: יח"צ

הרגע הזה שבו כל המשפחה יושבת סביב שולחן הסדר ושרה בקול את זמירות ההגדה, הוא רגע השיא של תקופת ההכנות והניקיונות לפסח. לבושים במיטב הבגדים נאמר בשמחה עילאית את "כל דכפין ייתי וייכול". 

כדי לאפשר באמת לכולם לשמוח בשולחן הסדר, יוצאים באהל שרה במיזם שיאפשר לכם לסייע לחניכים עם מוגבלות קוגנטיבית, ליהנות גם הם ולהשתתף בשולחן סדר שמח כהלכתו.

במסגרות הפעילות השונות של 'אהל שרה', מתחנכים ילדים ובוגרים עם בעיות קוגניטיביות שונות ברמות תפקוד שונות. בנוסף לאתגר המיוחד, חלק מהמשפחות של החניכים מתמודדות גם עם אתגר כלכלי, שמקשה עליהם את הטיפול בילד המיוחד ובדאגה לכל בני המשפחה. 

במסגרת המיזם המיוחד של אהל שרה, קוראים בציבור הרחב לפתוח את הלב למען חניכים עם מוגבלות שיד המשפחה אינה משגת לחגוג את הפסח בשמחה. הילדים המיוחדים רוצים להרגיש שווים כמו יתד בני גילם, עם בגדים חדשים ומאכלי חג בשפע.

בראש הקמפיין עומדים דבריו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל שבירך כי "כל מי שתורם עבור אותן נפשות מיוחדות של מוסדות אהל שרה יזכה לבנים בריאים ושלמים ללא פגע בגוף ובנפש".

והוסיף מרן ראש הישיבה רבי שרגא שטיינמן שליט"א: "גדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם, ובוודאי שברכתו של אותו צדיק נמשכת הלאה, ויעזור הקב"ה שיזכו כל התורמים ל'אהל שרה' לצאצאים בריאים ושלמים בגוף ונפש".

בעמוד הייעודי שנפתח באתר 'אהל שרה' ניתן לתרום לפי הסכומים הבאים 72 ₪ לפי מצות ויין לחניך לכל ימי החג, 180 ₪ לסעודת חג לחניך, או 360 ₪ עבור ערכת ביגוד לחניך לחג הפסח.

תרומה ניתן להעביר באמצעות אתר אהל שרה, או באמצעות העברה בנקאית לבנק דיסקונט (11) סניף 139 מספר חשבון 93343

לפרטים נוספים לחצו כאן>>>

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום