סמנכ"ל 'פאוור גרופ' על שוק הנדל"ן החרדי: "זו כנראה ה'בית שמש הבאה'"

בימים אלו כל מי שחושב להיכנס לשוק הנדל"ן ולהשקיע בנכס נדל"ני מחפש את "המקום הבא" את "בית שמש הבאה" - את האזור שיעשה קפיצה הכי משמעותית | אז איך מאתרים את האזור הבא?

אליקים דהן | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 2.6.2024 | 12:19

הר יונה | צילום: יח"צ

איך מאתרים את בית שמש הבאה?

אבי ממן סמנכ"ל חברת פאוור גרופ: "ראשית והכי חשוב" מדגיש אבי, "יש לשנות את התפיסה לפיה כדאי למשקיע לאתר עסקאות רק מתחת למחיר שוק, שימו לב כי המרוויחים הגדולים ביותר בנדל"ן הם לא אלו שבחנו את ההווה אלא אלו שצפו את העתיד.

ואני אסביר: כאשר נבדוק שכונה ישנה שעוברת התחדשות עירונית ונרצה להשקיע בה בנכס חדש, ב-100% מהמקרים נפגוש "לכאורה" מחיר יקר ביחס למחיר השוק בשכונה, ולמה? כי כל הדירות בשכונה נבנו לפני +40 שנה וכעת מוקם בה מגדל חדש ומפואר הכולל שלל מערכות חדישות, חדרי כושר ומועדוני דיירים ועוד… לכן, כמובן שהמחיר יהיה שונה "ולכאורה" גבוה יותר משאר הנכסים בשכונה."

"לכן, משקיע שיידע לפתוח אתרי עירייה, לבדוק תוכניות עתידיות בשכונה החל מ- פרויקטים חדשים, מוסדות חינוך, גינות משחק, כבישים ותשתיות ובעצם לגלות פוטנציאל השבחה, ולהשקיע באזור - ירוויח הכי הרבה ויזכה לתפוס את הפיק הגדול בזמן."

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

קריית היובל קפצה כמעט ב 200%

לצורך הדוגמה מביא אבי את סיפור שכונת קרית היובל בירושלים: "כולם מכירים וכולם שמעו על המקפצה האדירה שהשכונה עברה ביחס למחירים, אנחנו מכרנו בשכונה לפני כ-4.5 שנים דירות חדשות בגודל 155 מ"ר במחיר של 2.500.00 ₪, היום כל מי ששומע את העסקה צועק "וואו איזה מחיר", אך בזמנו" ממשיך אבי, "המחיר הזה היה מחיר 'גבוה' ביחס לשכונה אשר בה הדירות (ישנות כן) היו עולות מיליון וחצי, אך כיוון שלא בחנו רק את ההווה ,אלא בדקנו את העתיד של השכונה גילינו פוטנציאל השבחה אדיר וכך היה. וכדי לשבר את האוזן: הדירות הללו היום שוות 4.7 מיליון ש"ח!!! אז… בזמן שתחפשו עסקה מתחת למחיר שוק תפסידו את העסקאות הטובות באמת, לכן, ראשית תלמדו לייצר עסקה טובה ולא רק לחפש עסקה מציאה."

ככה מאתרים את בית שמש הבאה

"אחרי שהבנו את העיקרון הזה נבחן שכונות ישנות אשר יש בהן פוטנציאל השבחה על פי תוכניות הרחבה עתידיות, מוסדות לימוד, קרבה לצירים ראשיים וכמובן במקום בו מתפתחת קהילה חרדית שם בד"כ ההשבחה תהיה מהירה וגבוהה יותר. אגב, כל הפרמטרים הללו היו בדיוק בבית שמש: גם תוכניות עתידיות גבוהות, פיתוח אדיר, נהירה חרדית, מוסדות ופיתוח כבישים ראשיים - הם אלו שהובילו אותה לעלייה משמעותית.

שימו לב כי יותר מידי בנייה במינימום זמן זו גם בעיה, היות והטריגר היחיד שמעלה ומוריד את המחיר הוא היצע נמוך לעומת ביקוש גבוה, וכמובן לא תרצו לפגוש שכונה אשר במכה אחת נבנים בה שמונה אלף יחידות (אופקים) אך ברגע שהבניה וההתפתחות הם בשלבים - השכונה בתנופה אדירה."

אחרי נסיון של שנים בתחום, ועשרות אלפי חברים בקבוצות של פאוור גרופ

כעת הגיעה עסקה מיוחדת בדיוק בשכונה כזו!

שכונה בעלת פוטנציאל השבחה יוצא דופן של מינמום השקעה [החל מ-130.000₪] ומקיסמום רווח,

בימים אלו אנו מארגנים קבוצה לרכוש בה דירות בפרויקט חדש פריסייל ומתחת לרדאר, זו לא קבוצת רכישה אלא רכישה ישירות מהקבלן, בעקבות ה'פאוור' - כוח הקניה של ה'גרופ' הגדול אנחנו מקבלים את המחירים האלו, דירות אחרונות נותרו במחירי הגרופ, הזדרזו להרשם..

מעוניינים להיחשף לבית שמש הבאה? השאירו פרטים>>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום