יבואנית הרכב מפתיעה: רמות גימור חדשות לחשמלי המצליח

יזעזע את שוק הרכב? רשימת האביזרים של SKYWELL כוללת גג נפתח פנוראמי עם כיסוי אטום, מושבים חשמליים עם זיכרונות, דלת תא מטען חשמלית, חימום כיסאות וקירור כיסאות ועוד

רוני נאק | רכב ותחבורה 9.6.2024 | 09:44

סקייוול ברמת אבזור חדשות לדגמיה עם יותר אבזור נוחות ובטיחות ומחיר אטרקטיבי | צילום: סקייוול ישראל

קבוצת כדורי, יבואנית הרכבים החשמליים של SKYWELL יוצאת במהלך שיזעזע את שוק הרכב: לפי הודעת היבואנית, עם השקת דגמי 2024 מוצגות שתי רמות גימור חדשות של רכב הכביש שטח של SKYWELL במחיר חדירה אגרסיבי במיוחד.

לפי הודעת יבואנית רמת הגימור הראשונה נקראת URBAN LR 72. גרסה זו מצוידת בסוללה בקיבולת 72 קילוואט/שעה אשר מספקת טווח מעשי של כ-400 קילומטרים. גרסה זו מושקת אומנם במחיר שהוא מאוד תחרותי - אבל האבזור בה עדיין עשיר הרבה מעבר לתג המחיר: רשימת האביזרים כוללת גג נפתח פנוראמי עם כיסוי אטום, מושבים חשמליים עם זיכרונות, דלת תא מטען חשמלית, חימום כיסאות וקירור כיסאות ועוד. המחיר הרשמי של הרכב הוא 194,900 שקלים אבל כעת הוא מוצע במחיר מיוחד של 192,900 שקלים.

לצד הגרסה הזאת יש עוד גרסה: XR 86 "פרו" שמצוידת בסוללה גדולה בקיבולת 86 קילוואט/שעה. הטווח המעשי של הגרסה הזאת הוא 500 קילומטרים והיא גם משדרגת את האבזור עם מספר תוספות, כולל ריפוד דמוי עור. המחיר של גרסה זו הוא 214,900 שקלים אבל כעת היא מוצעת במחיר של 209,900 שקלים.

בנוסף כל הגרסאות של דגמי 2024 של היצרנית שודרגו במספר תחומים חשובים: מסך המולטימדיה השתנה, מערכות הבטיחות שודרגו והתווספו להן התראות על תנועה חוצה מאחור, תנועה חוצה בעת פתיחת הדלתות הקדמיות ומערכת לבלימה אוטומטית בנסיעה לאחור.

לדברי מעוז אלמגור, מנהל פעילות SKYWELL בישראל: ״לאחר שכבר העלינו על הכביש אלפי מכוניות של דגם הפנאי האהוב והמצליח, ולאור הפניות רבות של לקוחות בשנה האחרונה ובהתחשב במצב הכלכלי המאתגר בימים אלו, בשיתוף פעולה עם היצרן הצלחנו להשיק שתי רמות גימור חדשות, נגישות ואטרקטיביות במחיר, ועם זאת מאובזרות בנדיבות בהתאם לערכי המותג. כמובן שלא חסכנו במערכות בטיחות כיאה לערכי המותג והיבואן. אין לי ספק כי עבור הנהג הישראלי שמחפש מרווח, טווח ורכב מפנק - זו ללא ספק אחת מהתמורות הטובות ביותר בשוק הישראלי. שווי השימוש הנמוך יותר משמעותית יאפשר גם המשך חדירה לציי הרכב״. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום