בבתי הכנסת של גדולי ישראל, יעצרו בזמן קריאת 'עשרת הדיברות' • ההסבר המלא

גאון ישראל רשכבה"ג רבי דב לנדו שליט"א; מרא דארעא דישראל פוסק הדור מרן משה שטרנבוך שליט"א; עמוד התפילה רבי מרדכי גרוס שליט"א; ראש הישיבה רבי חיים פיינשטיין שליט"א; כ"ק האדמו"ר מראחמיסטריווקא שליט"א וראש הישיבה רבי ראובן אלבז שליט"א יעתירו עליכם ברגעים הכי נעלים של קבלת התורה

בשיתוף ועד הרבנים | חרדים | תוכן שיווקי 9.6.2024 | 16:55

ספר תורה | צילום: David Cohen/Flash90

סיפר הגאון הגדול רבינו יצחק זילברשטיין שליט"א: "כשמרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל הלך פעם לבקר חולה ציין באוזני החולה: שכמו שבעת מתן תורה מובא בחז"ל שכל החולים נתרפאו, כך מתחדשת השפעה זו בכל  שנה ושנה. ואפשר לבקש מהקב"ה רפואה שלימה על כל סוגי המחלות שבזמנים רגילים יתכן שלא היתה להן רפואה".

שאל החולה את מרן הגרי"ש זצוק"ל: אימתי בחג השבועות אפשר לזכות לזה? והשיב מרן זצוק"ל: בשעה שקורין עשרת הדברות!

ברגעים נעלים אלו, יעצרו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א את המשך התפילה והקריאה בציבור, ויעתירו עליכם, תורמי 'ועד הרבנים', על החולים שיתרפאו ועל הבריאים שלא יחלו.
 גאון ישראל רשכבה"ג רבי דב לנדו שליט"א; מרא דארעא דישראל פוסק הדור ר' משה שטרנבוך שליט"א; עמוד התפילה רבי מרדכי גרוס שליט"א; ראש הישיבה רבי חיים פיינשטיין שליט"א; כ"ק  האדמו"ר מראחמיסטריווקא שליט"א וראש הישיבה רבי ראובן אלבז שליט"א, יקדישו עבורכם את הרגעים הנעלים של קבלת התורה!

שולחים עכשיו את השמות שלכם ושל יקירכם לתפילת גדולי הדור בעת עשרת הדיברות

כך גילה הגרי"ש אלישיב זצוק"ל: כמו שבשעת מתן תורה כל החולים נתרפאו- כך מתחדשת השפעה זו בכל שנה ושנה. ואפשר לבקש מהקב"ה רפואה שלמה על כל סוגי המחלות שבזמנים רגילים יתכן שלא הייתה להם רפואה. ואימתי בחג השבועות אפשר לזכות לזה? בשעה שקורין את עשרת הדיברות!

מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל לא היה בעל סגולות! אבל הרגע הזה בקריאת התורה של חג השבועות- הוא מציאות פשוטה של רפואה! בחג השבועות אנחנו מקבלים את התורה מחדש – ובדיוק כמו אז, כך היום – רוצה אותנו הקב"ה בריאים ושלמים וחזקים: לגיון של מלך!

מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל גילה לנו את הרגע הנכון בו אפשר להירפא מכל המחלות – כולל חולאים שבזמנים רגילים לא תהיה להם רפואה! כאן, מעל ספר התורה הפתוח – כאן פותח הקדוש ברוך הוא את אוצרותיו של המלאך רפאל ומרפא אותנו הוא בעצמו, הכל יכול.

שולחים עכשיו את השמות שלכם ושל יקירכם לתפילת גדולי הדור בעת עשרת הדיברות

כל כך הרבה קרנות לצדקה הקימו ב'ועד הרבנים' במהלך השנה החולפת, והעסקנים הפועלים לגייס את סכומי העתק עבור הנזקקים, כבר יודעים. הגרעין של רוב המצוקות הוא בעיה רפואית, שלא נדע, ובועד הרבנים יודעים יותר מידי טוב...

השלווה שלנו כל כך שברירית... מספיק בעיה בריאותית קלה, 'רק' מיגרנה עקשנית שתוקפת כל יום ומשבשת את החיים, 'רק' תינוק שנולד עם שפה שסועה, 'רק' בעיית שיווי משקל קטנה... הנה בתרומה אחת, בצדקה אחת תציל ממוות- אנחנו זוכים להינצל מחולאים רעים.

בחג השבועות הזה נזכה לברכת התורה של גדולי הדור, לברכת הצדקה של גדולי הדור השמורה לתורמי "ועד הרבנים" הצדקה החביבה של גדולי הדור. כח התורה והצדקה יואצלו עלינו לבריאות שלימה עד מאה ועשרים שנה.

שולחים עכשיו את השמות שלכם ושל יקירכם לתפילת גדולי הדור בעת עשרת הדיברות>>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום