מסע חיזוק: ראש הישיבה חיזק את ממלכת התורה בצפון

בערב חג השבועות ערך ראש הישיבה הגאון רבי מאיר צבי ברגמן מסע חיזוק בממלכת התורה בצפון. ראש הישיבה נשא משא חיזוק מיוחד בממלכת התורה "נר ישראל" וערך ביקורי הוד בתלמוד תורה 'תשב"ר הרב' ובתלמוד תורה 'תורת חיים' | "לנצל את "יום הדין על התורה" לתורה ותפילה שהגזירה על התורה תתבטל" | צפו בתיעוד

משה ויסברג | גלריות 13.6.2024 | 11:07

הגרמ"צ ברגמן במסע חיזוק ברכסים | צילום: שוקי לרר

מסע חיזוק מרומם ורב רושם ערך ראש הישיבה הגאון רבי מאיר צבי ברגמן ברכסים לקראת חג השבועות.

עם הגיעו למקום הגיע תחילה לת"ת "תשב"ר הרב" שם הקבילו את פני מאות מילדי הת"ת יחד עם המנהל וצוות המלמדים.

הגרמ"צ ברגמן נשא דברים בפני הילדים ואמר להם "חז"ל הקדושים אומרים לנו שאין העולם מתקיים אלא בזכות הבל פיהם של תינוקות של בית רבן, תדעו, אתם בלימוד התורה שלכם, את אלו שמחזיקים על העולם, אתם אלו ששומרים על כלל ישראל, לצערינו לא מעריכים את זה כמו שצריך אבל אנחנו מאמינים בזה, וככל שתחזקו יותר ותלמדו יותר בזה אתם אלו שמקיימים את העולם ושומרים על כלל ישראל".

 

ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן ברכסים צילום: שוקי לרר

במרכז הביקור הגיע לממלכת התורה בצפון בהיכל הכולל "נר ישראל", לשאת משא חיזוק מרומם בפני מאות אברכי הכולל.  בתחילת משאו ציין ראש הישיבה על כך שמרן ראש הישיבה הרב שך זצ"ל וכן מרן הגרא"ז מלצר זצ"ל היו מזכירים את הענין הזה, והוא מהשל"ה הק', ששבועות הוא יום הדין על תורה".

בסיום משאו עורר ראש הישיבה, "הקב"ה יעזור שנזכה כולנו לקבלת התורה. ובפרט במצב שלנו שיש גזירה נוראה על לומדי התורה, שזה ממש "דין" על התורה, על אלו שמתעמקים ושואבים ממעינותיה במלחמתה של תורה, בהודה והדרה של תורה, הרי שעכשיו בחג השבועות שהוא יום הדין על התורה, כמה שצריך לנצל ולהתפלל בחג השבועות על התורה ועל לומדי התורה שהגזירה תתבטל בעזה"י. והקב"ה יעזור שנזכה לקבלת התורה ולביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן".

עם צאתו פנה ראש הישיבה לעבר תלמוד תורה "תורת חיים", שם עורר בפני מאות הילדים, "אני תמיד מזכיר את זה, שכמו שכשבונים בנין אז ככל שהיסודות יותר עמוקים וחזקים, כך הבנין יכול להיבנות יותר גבוה. כעת בימי הילדות זו התקופה שאתם יוצקים את היסודות לכל החיים שלכם. וככל שתלמדו יותר טוב כך היסודות שלכך יהיו עמוקים וחזקים יותר ואז אי"ה הבנין שלכם יהיה גבוה יותר, אתם תצאו ותעלו להיות גדולי תורה אמיתיים".

צפו בתיעוד מסכם

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום