דירה חדשה באזורי ביקוש במאתיים אלף שקל בלבד!

מדובר בחלק ממהפכת ענק בשוק הדיור החרדי של 'קרנות תשרי'. לצד חיתום נח לקבלת המשכנתא החברה מציעה משכנתא על סך 86.5 אחוזים. חוזרים לחתן ילדים בשמחה

בשיתוף קרנות תשרי | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 13.6.2024 | 12:41

מהפכת הדירות | צילום: מתוך אתר קרנות תשרי

מי לא נתקל בזה? אפשר לומר שכולנו. מי בשלב זה ומי בשלב אחר. אתה בא לרכוש דירה, לעצמך או לילד, ומגלה שאין לך סיכוי. מחירי הדיור הם בלתי אפשריים. אז מה עושים? מבזבזים הון על שכירות, במחסנים, בחדרי גג ובמקלטים. פשוט התייאשנו.

במקרה היותר טוב, נודדים למרחקים, כמה שעות נסיעה ממרכז הארץ ומרכזי הקהילות החרדיות. העניין הוא שאנחנו כבר לא מאמינים שאפשר להגיע לדיור נורמלי. וכמו בכל תהליך פסיכולוגי - זה כבר הופך לעובדה תודעתית מוגמרת.

את התודעה הזו מבקשים בקרנות תשרי לשנות.

למידע נוסף והצטרפות לחצו כאן>>>

לא עוד! לכל אחד מגיעה דירה נורמלית, באזור טוב והגיוני, קרוב לקהילה, למוסדות לימוד ולמקומות עבודה. קרנות תשרי מציעה מהפכה שקוראת לציבור לא להתייאש. אפשר לרכוש דירה בשמחה ובנפש רגועה.

בין היתר, החברה מציעה משכנתא על דירה חדשה עד 86.5 אחוזים מעלות הדירה. כך שעל דירה ממוצעת באזור חרדי תצטרכו להביא רק כמאתיים אלף שקלים.

המשכנתא של קרנות תשרי היא משכנתא חכמה ושמחה. פחות בירוקרטיה - יותר רצון לעמוד לצד הלקוח. לשם כך גויס הון מהגופים המוסדיים הגדולים במשק ומנוהלת על ידי מיטב המוחות בשוק הנדל"ן והכלכלה הישראליים. הכל במטרה לגרום לכמה שיותר זוגות ומשקיעים לרכוש דירה חדשה בקלות ובנוחות.

בנוסף מציעה קרנות תשרי הכרה בהכנסה פוטנציאלית. כלומר, זוג צעיר שזה עתה התחתן, והאישה באמצע לימודי מקצוע, החברה יודעת להכיר בהכנסה שתהיה לזוג בהמשך הדרך מאותם לימודים. זו מהפכה דרמטית שמאפשרת גם לזוג להיות חתום על ההלוואה.

המהפכה של קרנות תשרי הופכת לחלק בלתי נפרד משוק הדיור החרדי. עוד ועוד לקוחות ויועצי משכנתאות מעדיפים את הדרך הנוחה והריאלית שמציעה החברה. כאשר המוטו הוא: רוכשים דירה וממשיכים בחיים. אין צורך בבלימת שגרת החיים, בפאניקה או בלחצים כלכליים מיותרים ובלתי אפשריים.

למידע נוסף והצטרפות השאירו פרטים>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום