בקרוב כבר לא תצטרכו את zoom: וואטסאפ בשדרוג משמעותי

וואטסאפ (WhatsApp) משדרגת את שירות שיחות הוידאו שלה, ליכולת שבה נראה כי מדובר כבר באלטרנטיבה של ממש של שירותים יעודיים כדוגמת זום (Zoom) ו-Meet | הפרטים המלאים

קובי ברקת | טכנולוגיה 15.6.2024 | 22:02

אילוסטרציה | צילום: unsplash

אפליקציית המסרים הפופולרית וואטסאפ הכריזה על שיפורים נרחבים בשיחות הווידאו. ע"פ הדיווח ב'tgspot', מדובר בשדרוג משמעותי ובהצבת אלטרנטיבה לzoom".

שיחות הוידאו של וואטסאפ תומכות מעתה ב-32 משתתפים בו-זמנית בכל הפלטפורמות. עד כה ניתן היה אומנם לנהל שיחות וידאו בין מכשירים ניידים עם עד 32 משתתפים, אך במחשב האישי כמות המשתתפים בשיחה הוגבלה ל-16 במחשבים מבוססי Windows ולשמונה בלבד במחשבי Mac. כעת, כאמור, התמיכה ב-32 משתתפים הורחבה לכלל הפלטפורמות עבורן וואטסאפ זמינה. בעת שיתוף המסך, תוכל כעת וואטסאפ לשתף גם את השמע.

 

וואטסאפ. צילום: | צילום: pixabay

אחד מהחידושים הנוספים הוא מעבר אוטומטי לתצוגה מוגדל של הדובר בשיחה, בעוד ששאר המשתתפים מוצגים מעליו בחלוניות קטנות יותר. זוהי כמובן פריסה המוכרת היטב מתוכנות ייעודיות לשיחות וידאו.

בוואטסאפ הסבירו כי נעשו שיפורים שונים בקידוד הוידאו כך שיוצג באופן איכותי וברזולוציה גבוהה יותר, כאשר השיפור המורגש ביותר יהיה דווקא בעת שיחות בחיבור איטי שכעת אמורות להיות לכל הפחות סבירות. כך גם נהנית האפליקציה מסינון רעשים משופר, שאמור לאפשר שיחות וידאו גם בסביבה רועשת.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום