הפצוע שהיה במצב קריטי חזר לזירת התאונה ופצח בריקוד

הרב דוד מרגלי, יו"ר מאקאווא העולמי ונאמן ביתם של גדולי ישראל שנפצע אנוש בתאונה בהונגריה בעת היארצייט של ה'אהל משה' חזר למקום להודות על הניסים לאחר שבחסדי שמים הוא עומד על רגליו

משה ויסברג | חרדים 24.6.2024 | 15:27

הרב מרגלי בריקוד במקום התאונה | צילום: שוקי לרר

במוצאי שבת האחרון חל יומא דהילולא של הרה"ק בעל ה'אהל משה' ממאקאווא זי"ע שהיה מגדולי קברניטי יהדות הונגריה ומהלוחמים למען היהדות הנאמנה בדור הקודם.

כמדי שנה פוקדים המונים את ציונו הק' של בעל ההילולא זי"ע ומעתירים בתפילה לישועת הכלל והפרט ורואים ישועות גדולות לאחר תפילתם במקום קדוש זה. וכמו שכתב הרבי זי"ע בצוואתו הק' "מי שיבוא על קברי ויבכה בדמעות שליש שרוצה לשוב בתשובה בוודאי אסייע בידו. וכל מי שיעשה דבר לתיקון נשמתי אני מבטיחו שלא ילך מזה העולם בלא תשובה שלימה".

 

הרב מרגלי בהילולא ובהודיה על הנס שעבר בתאונה צילום: שוקי לרר

במלאות פ' שנים להסתלקותו לשמי רום התקיימה התוועדות והילולא בבית מדרשו ובהיכל קודשו ששופץ ושוחזר ביוזמת הוועד העולמי של מאקאווא בראשות הרה"ח רבי אלעזר דוד מרגלי. טיסות מיוחדות יצאו לבירת הונגריה בודפסט לקראת ההילולא ושבת ההתאחדות פר' בהעלותך בראשות גאב"ד מאקאווא.

גולת הכותרת של המסע הייתה התעורורת מיוחדת עם הרב אלעזר דוד בן רבקה העניא מרגלי יו"ר מאקאווא העולמי ונאמן ביתם של גדולי ישראל שבחסדי שמים החלים מהתאונה הקשה בה נפצע בהונגריה באורח אנוש לפני שנה בדיוק, לשם נסע להילולת ה'אהל משה' ממאקאווא זצ"ל. 

בחסדי שמים ולאחר שהוסיפו לו את השם 'אלעזר' כסגולה לרפואה ואלפים שחתמו שלא לדבר בשעת התפילה, הועבר לארץ הקודש, כאן החלים בבית החולים הדסה, וכן בתל השומר ובחסדי שמים מתהלך כאחד האדם.

הרב מרגלי הגיע למקום התאונה יחד עם המגיד מישרים רבי ישראל מאיר שושן וקבוצה של חסידים שם הודו על הניסים והרב מרגלי בירך בהתרגשות 'ברוך שעשה לי נס במקום הזה' והקבוצה פצחה בריקודי הודיה. 

צפו 

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום